specjalista

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Praca specjalista

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Ministerstwo Zdrowia ul.Miodowa 15 00-952 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • udział w koordynowaniu i realizowaniu zadań w zakresie wykonywania przez Ministra Zdrowia funkcji organu założycielskiego lub nadzorującego, w tym sprawowania nadzoru nad procesami tworzenia, przekształcenia i likwidacji jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia, w zakresie właściwości Wydziału (Departamentu), we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia, realizującymi w szczególności zadania w zakresie sprawowania przez Ministra Zdrowia nadzoru merytorycznego,
  • przygotowywanie albo opiniowanie projektów statutów lub regulaminów organizacyjnych jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia, w celu ich nadania albo zatwierdzenia przez Ministra Zdrowia, w zakresie właściwości Wydziału (Departamentu),
  • opracowywanie lub opiniowanie projektów aktów prawnych oraz zgłaszanie propozycji zmian w obowiązujących przepisach prawa w zakresie zadań Wydziału,
  • przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie powoływania, odwoływania i zmian składów rad społecznych podmiotów leczniczych niebędących przedsiębiorcami utworzonych przez Ministra Zdrowia oraz udział w zwoływaniu ich pierwszych posiedzeń, a także wskazywanie kandydatów na członków rad społecznych podmiotów leczniczych niebędących przedsiębiorcami utworzonych przez publiczne uczelnie medyczne,
  • przedkładanie Ministrowi Zdrowia do zatwierdzenia regulaminów rad społecznych podmiotów leczniczych niebędących przedsiębiorcami utworzonych przez Ministra Zdrowia,
  • udział w prowadzeniu spraw dotyczących stosunków własnościowych -- w zakresie mienia ruchomego -- jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia, wynikających z uprawnień nadzorczych określonych w odrębnych przepisach, w zakresie właściwości Wydziału (Departamentu) w tym m.in. dokonywanie oceny zasadności wniosków podmiotu leczniczego niebędącego przedsiębiorcą (spzoz) utworzonego przez Ministra Zdrowia o wyrażenie zgody na dokonanie czynności prawnych określonych w art. 54 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem przez Ministra Zdrowa wniosków państwowych osób prawnych, w zakresie rozporządzania składnikami aktywów trwałych zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności regulacjami ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym lub opiniowanie wniosków dotyczących powyższej problematyki przekazanych przez Prezesa Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej.


Warunki pracy

Praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Urząd mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 38/40; pokój znajduje się na II piętrze; w budynku brak windy, drzwi odpowiedniej szerokości oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych; dodatkową barierę stanowią wąskie korytarze z progami; podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich istnieje jedynie na parter.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku według mnożnika kwoty bazowej od 1,8 do 2,4
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr (22) 63 49 665.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert -- do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze zagadnień prawnych lub organizacyjno-prawnych,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym: Konstytucji RP, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o działalności leczniczej, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o Radzie Ministrów, ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • znajomość podstawowych zasad procesu legislacyjnego oraz zasad techniki prawodawczej,
  • komunikatywność,
  • kreatywność,
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
  • rzetelność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe,
  • umiejętność pracy w zespole/współpraca,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • szczegółowa znajomość Kodeksu cywilnego, w tym części ogólnej i prawa zobowiązań, znajomość ustaw: Kodeksu postępowania cywilnego, ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, ustawy o publicznej służbie krwi, ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy, ustawy Prawo farmaceutyczne, ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym, ustawy o instytutach badawczych,
  • znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących reprezentacji Skarbu Państwa, w tym ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym,
  • szczegółowa znajomość Regulaminu pracy Rady Ministrów, w szczególności w zakresie postępowania z projektami dokumentów rządowych,
  • umiejętność obsługi prawniczych baz danych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-07
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Oferta jest ważna jeszcze 2619 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako specjalista

    Jaka oferta pracy na stanowisku: specjalista w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako specjalista Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko specjalista, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.