główny specjalista

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Praca główny specjalista

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Dokonuje analiz przedkontrolnych obejmujących w szczególności stan prawny obszaru objętego kontrolami, wyniki wcześniejszych kontroli przeprowadzonych w jednostkach kontrolowanych, skargi i wnioski dotyczące kontrolowanych jednostek lub obszaru oraz czynniki ryzyka oraz, na ich podstawie, opracowuje projekty wytycznych metodologicznych dla kontroli realizowanych przez wojewódzkich inspektorów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego, wskazanych przez Głównego Geodetę Kraju, przy uzgadnianiu okresowych planów kontroli, jako zadania priorytetowe oraz projekty programów kontroli przeprowadzanych przez Wydział, zgodnie z okresowym planem kontroli Głównego Geodety Kraju, w celu zapewnienia efektywności i jednolitości działań kontrolnych organów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego.
  • Dokonuje oceny poprawności działań wojewódzkich inspektorów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego na podstawie zgromadzonej w postępowaniach skargowych dokumentacji i opracowuje projekty stanowisk Głównego Geodety Kraju, w celu zapewnienia prawidłowego rozstrzygania skarg w Urzędzie zgodnie z odpowiednimi przepisami z zakresu geodezji i kartografii.
  • Dokonuje analiz projektów wystąpień pokontrolnych i złożonych do nich zastrzeżeń przez kierownika jednostki kontrolowanej oraz, na ich podstawie, opracowuje projekty stanowisk kierownika komórki do spraw kontroli, w celu zapewnienia efektywności działań kontrolnych Głównego Geodety Kraju.
  • Z ramienia Głównego Geodety Kraju uczestniczy w kontrolach działalności wojewódzkich inspektorów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego w celu zapewnienia przestrzegania przepisów z zakresu geodezji i kartografii.
  • Realizuje kontrole wewnętrzne w Urzędzie oraz w CODGiK, podczas których dokonuje oceny poprawności realizacji zadań przez kontrolowane komórki organizacyjne oraz przez kontrolowaną instytucję, w celu przedstawienia Kierownictwu Urzędu obiektywnej oceny funkcjonowania jednostki.
  • Uczestniczy w monitorowaniu kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii przez organy uprawnione, w szczególności poprzez współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu przygotowującymi dla organów kontroli kopie dokumentów lub wyjaśnienia, w celu zapewnienia terminowej obsługi organów kontrolnych oraz odpowiedniego nadzoru nad realizacją zaleceń pokontrolnych.
  • Uczestniczy w monitorowaniu spraw dotyczących nadzoru Głównego Geodety Kraju nad wojewódzkimi inspektorami nadzoru geodezyjnego i kartograficznego oraz w sporządzaniu okresowych informacji na temat zaawansowania realizacji spraw, w celu dostarczenia Głównemu Geodecie Kraju bieżącej informacji w zakresie prawidłowości działania nadzorowanych organów.


Warunki pracy

− Praca w warunkach narażenia na stres.
− Wyjazdy służbowe.
− Praca wymagająca dyspozycyjności.
− Praca w warunkach zagrożenia korupcją.
− Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
− Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
− Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
− Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na antresoli budynku.
− Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy -- po analizie ofert -- zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Kandydaci i kandydatki niespełniający wymagań formalnych są informowani o odrzuceniu ofert, w miarę możliwości na bieżąco, jednak nie później niż bezpośrednio po opublikowaniu wyniku naboru.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki -- przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.




Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu geodezji i kartografii, geoinformatyki lub prawa lub administracji.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

4 lata doświadczenia zawodowego
w organach służby geodezyjnej i kartograficznej lub w podmiotach wykonawstwa geodezyjnego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie w kontroli organów Służby Geodezyjnej i Kartograficznej.
  • Doświadczenie w kontroli poprawności wykonania opracowań geodezyjnych lub kartograficznych.
  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi.
  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej.
  • Dobra znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz ustawy Prawo budowlane.
  • Dobra znajomość przepisów Kpa, ustawy o finansach publicznych, o dyscyplinie finansów publicznych.
  • Dobra znajomość zasad i procedur przeprowadzania kontroli oraz umiejętność praktycznego wykonywania kontroli administracyjnych.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Ukończone studia podyplomowe z zakresu prawa administracyjnego lub z zakresu geodezji wyższej, numerycznej lub geoinformatyki.
  • Posiadanie uprawnień zawodowych z zakresu 1 i 2.
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej w zmiennych warunkach.
  • Asertywność.
  • Samodzielność.
  • Systematyczność, dokładność, solidność w prowadzeniu spraw.
  • Dyspozycyjność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-11
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Oferta jest ważna jeszcze 2628 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako główny specjalista

    Jaka oferta pracy na stanowisku: główny specjalista w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako główny specjalista Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko główny specjalista, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.