Jedna z największych grup ubezpieczeniowo -- finansowych na świecie do zasilenia swojego pasjonującego grona poszukuje sympatyka diagnozowania błędów, analiz i czuwania nad poprawnością funkcjonowania aplikacji. Wstęp brzmi interesująco? Sprawdź kogo dokładnie poszukujemy.
Na początek ważne byś zechciał/a:
- podjąć dalekosiężną czasowo pracę przy Umowie o Pracę
(oferta bezpośrednia, długofalowa)
- przyjąć dodatkowe premie roczne
- zjeść z nami owoce w poniedziałki i czwartki
- pracować w przyjaznej atmosferze i ze swojej strony także zadbasz o życzliwość
- skorzystać z benefitów -- jest i karta Multisport, prywatna opieka medyczna, bilety do kina czy bony podarunkowe
- kooperować w międzynarodowym środowisku przy interesujących projektach
- przyjąć pełne wsparcie przy wdrożeniu, a potem miał/a ochotę doskonalić swoje doskonałe już umiejętności
- pracować w firmie o bogatej tradycji, ugruntowanej pozycji, niebagatelnym prestiżu i fajnym biurze
Podziel się swoimi zdolnościami i realizuj niniejsze zadania:
- administrowanie autorskich aplikacji finansowych i wsparcie użytkowników tychże aplikacji
- analizowanie i rozwiązywanie błędów odnośnie dostępności, wydajności czy jakości systemów
- ustalanie i rozwiązywanie trudności w ramach SLA -- również analiza techniczna dzienników aplikacyjnych
- uczestnictwo w przebiegu zarządzania incydentami celem zapewnienia ciągłej poprawy procesów i usług
- przyjmowanie, obsługa zgłoszeń przy wsparciu użytkowników biznesowych, jak i IT, a także zarządzanie dostępem użytkowników
- wdrażanie nowatorskich praktyk w obsługiwanych systemach, a także dbanie o wysoką ich dostępność i wydajność
By to robić mamy jednak kilka wymogów:
- znajomość składni SQL -- potrzebne nam wiedza z baz danych opartych na Oracle
- doświadczenie we wsparciu (najlepiej aplikacji finansowych)
- doświadczenie w implementacji Web Services
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- posiadanie wyższego wykształcenia
Mile widziane:
- znajomość aplikacji SAP'owych
- certyfikat ITIL
Aplikując pamiętaj o przesłaniu CV w języku angielskim.