MarketCo Sp. z o.o., będąca jedną ze spółek Grupy Impel, specjalizuje się w tworzeniu strategii marketingowych, badaniach i analizach, wsparciu sprzedaży oraz promocji i reklamie. W ramach MarketCo sprawnie funkcjonuje Contact Center Grupy Impel.
Aktualnie do obszaru Contact Center, czyli centrum telefonicznej i mailowej obsługi klienta, poszukujemy zmotywowanych osób na stanowisko: KONSULTANT CONTACT CENTER.
Konsultant Contact Center
W ramach naszego projektu będziesz nawiązywać kontakt telefoniczny z firmami z Dolnego Śląska celem skutecznego zaproszenia do wzięcia udziału w XIV edycji konkursu Dolnośląskie Gryfy Nagroda Gospodarcza. Projekt przewidziany jest na okres od 1.08.2017 do 21.09.2017.
Wymagania
Zapraszamy do aplikowania, jeśli:
- możesz zaoferować nam swoją dyspozycyjność w terminie 01.08-21.09.2017;
- lubisz rozmawiać z ludźmi i łatwo nawiązujesz z nimi kontakt;
- znajomi postrzegają cię jako osobę otwartą i komunikatywną;
- możesz pochwalić się dobrą dykcją oraz pozytywnym nastawieniem;
- sprawnie obsługujesz pakiet MS Office;
- posiadasz wykształcenie min. średnie;
- doświadczenie w pracy z klientem biznesowym będzie dodatkowym atutem.
Jeżeli na powyższe stwierdzenia odpowiedziałeś/łaś pozytywnie, to ta oferta jest stworzona dla Ciebie.
Oferujemy
Z naszej strony możesz liczyć na:
- wdrożenie i wsparcie na stanowisku pracy;
- pracę w zgranym zespole w firmie będącej liderem na rynku usług;
- przyjazną atmosferę pracy;
- zdobycie cennego doświadczenia zawodowego;
- 13 zł brutto/h (umowa zlecenia).