Opis:
LadyTime PL Sp. z o.o. w ramach produktu jakim jest Lavito zapewnia użytkownikom możliwość wyszukania odpowiedniej usługi kosmetycznej i umówienia się na nią od razu przez Internet za pomocą strony lub aplikacji mobilnej lavito. Z drugiej strony lavito oferuje swoim Partnerom - salonom kosmetycznym, fryzjerskim i SPA rozbudowany system działający na zasadzie platformy online z wbudowanym kalendarzem rezerwacji i innymi modułami. Pomagają one zarządzać tego typu biznesem a przede wszystkim relacjami z klientami salonów, co przekłada się na zwiększenie ich przychodu. Naszym Partnerom oferujemy też aplikację mobilną lavito biznes, posiadającą podobne funkcjonalności jak platforma online tylko w wersji mobilnej.
W naszej firmie szukamy Pracownika Działu Obsługi Klienta Biznesowego
Jeżeli jesteś osobą, która chce rozwijać swoją karierę w obszarze obsługi klienta i na podstawie niewielkiego nawet doświadczenia zawodowego wiesz jak taka praca wygląda to jest to oferta pracy dla Ciebie.
U nas nie musisz pracować ze skryptem i głosem robota rozmawiać z klientami przez telefon. Nie musisz niczego sprzedawać, jesteś u nas po to by nasza współpraca z klientami układała się jak najlepiej :) Będziesz kontaktować się z nimi telefonicznie i mailowo.
Twoje zadania to profesjonalna obsługa posprzedażowa klientów biznesowych (są to głównie właściciele salonów kosmetycznych, fryzjerskich i spa) w kontekście:
- bieżących płatności i ich uregulowania
- informowania o nowych rezerwacjach, które otrzymali z lavito
- badania satysfakcji osób, które odbyły wizytę w salonie
- pomoc w wyjaśnieniu i rozwiązaniu różnego rodzaju nieścisłości
- praca z wykorzystaniem systemu CRM i Excela
- współpraca z innymi działami w firmie
Wymagania:
Aby dołączyć do naszego zespołu obsługi klienta musisz być kreatywny, asertywny, pewny tego co mówisz i lubić rozmawiać z innymi ludźmi. Ważne dla nas są także Twoje zaangażowanie, samodzielność w pracy, dobra jej organizacja, systematyczność oraz otwartość na nowe zadania.
Chętnie zatrudnimy osobę, która ma już kilkumiesięczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży, ale dajemy też szansę osobom bez takiego doświadczenia, które chcą się rozwijać w tym kierunku i posiadają do tego predyspozycje.
Oferujemy:
- współpracę w oparciu o umowę zlecenie i wynagrodzenie stałe w wysokości od 2000 zł netto oraz premię do maks. 400 zł netto miesięcznie
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 w dogodnej lokalizacji na Warszawskiej Woli
- możliwość zdobycia lub poszerzenia doświadczenia w obsłudze klientów biznesowych i poznania działania startupu od podszewki
- miejsce pracy - kameralne biuro i przytulne pomieszczenie
- niezbędny do pracy sprzęt - komputer i telefon komórkowy
- szkolenie wprowadzające w specyfikę działalności firmy, obowiązki i korzystanie z systemu oraz wsparcie kierownika na co dzień
- codzienne spędzanie czasu z zaangażowanym, zgranym i sympatycznym zespołem w przyjaznej i dość swobodnej atmosferze :)
Brzmi dobrze?
Aplikuj!
Być może czekamy właśnie na Ciebie :)
Aplikuj poprzez link: Pracownik Działu Obsługi Klienta - wynagrodzenie od 2000 zł netto