główny specjalista do spraw legislacji

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Praca główny specjalista do spraw legislacji

Ministerstwo Energii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw legislacji

Ministerstwo Energii
Pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym aktów normatywnych
  • Uczestniczenie w posiedzeniu Komisji Prawniczej Rządowego Centrum Legislacji, w międzynarodowych konferencjach uzgodnieniowych oraz w posiedzeniach sejmowych i senackich komisji
  • Prowadzenie spraw związanych z pełnieniem przez Ministra funkcji Instytucji Pośredniczącej oraz Wdrażającej POIiŚ poprzez świadczenie pomocy prawnej, w tym opiniowanie projektów umów zawieranych przez Ministra, dotyczących systemu realizacji programów operacyjnych oraz formułowanie brzmienia postanowień tych projektów
  • Opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów aktów normatywnych inicjowane przez naczelne i centralne organy administracji rządowej, projektów innych dokumentów rządowych oraz projektów stanowiska Ministra do projektów tych aktów
  • Sygnalizowanie właściwym komórkom organizacyjnym potrzebę zmian regulacji prawnych
  • Opiniowanie projektów umów cywilno -- prawnych
  • Wykonywanie zastępstw procesowych Ministra w sprawach przed sądem rejonowym oraz przed sądami administracji
  • Udzielanie komórkom organizacyjnym Ministerstwa konsultacji i wyjaśnień dotyczących stosowania prawa i orzecznictwa


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Praca przy komputerze.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Żurawiej 4a, przy ulicy miejsca postojowe miejskie; wejście do budynku z poziomu chodnika (bez schodów i progów), przez dwoje drzwi dwuskrzydłowych, symetrycznych o szer. skrzydła 85 cm; przed wejściem sygnalizacja przywoławcza
- miejsce pracy: I piętro, w budynku 2 windy o szer. drzwi wejściowych 80 cm oraz schody klatki schodowej z poręczami, klatka schodowa oddzielona od korytarzy biurowych drzwiami dwuskrzydłowymi, niesymetrycznymi o szer. skrzydła głównego (nieblokowanego) 85 cm; drzwi wejściowe do pokoi biurowych i toalet -- szer. 90 cm, brak progów
- toalety nie w pełni przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich; drzwi wewnętrzne
w toaletach -- szer. -- 80 cm


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 693-45-46 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

4 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z opracowywaniem aktów prawnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów prawa oraz orzecznictwa sądów
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej i służby cywilnej
  • Znajomość zasad techniki prawodawczej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Komunikatywność, w tym umiejętność argumentowania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Ukończenie aplikacji legislacyjnej lub podyplomowych studiów w zakresie legislacji
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne" lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i /lub zaświadczenia)
  • W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie aplikacji legislacyjnej lub podyplomowych studiów w zakresie legislacji
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne" lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie A2

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Oferta jest ważna jeszcze 2701 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako główny specjalista do spraw legislacji

    Jaka oferta pracy na stanowisku: główny specjalista do spraw legislacji w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako główny specjalista do spraw legislacji Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko główny specjalista do spraw legislacji, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.