Archiwum Państwowe w Szczecinie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
archiwista
Archiwum Państwowe w Szczecinie ul. Św.Wojciecha 13
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- -- kontrola prawidłowego postępowania z dokumentacją - kontrola archiwów zakładowych w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych pod względem prawidłowego narastania, gromadzenia, opracowywania i przekazywania materiałów archiwalnych do archiwum państwowego;
- - ocena - ekspertyzy archiwalne - przeprowadzanie ekspertyz archiwalnych związanych z wartościowaniem i oceną dokumentacji w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych;
- - opiniowanie pod względem merytorycznym - projektów przepisów kancelaryjno - archiwalnych regulujących postępowanie z dokumentacją;
- - opiniowanie pod względem merytorycznym i formalnym, wniosków na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych;
- - przeprowadzanie z państwowymi i niepaństwowymi jednostkami konsultacji z zakresu prawa archiwalnego;
- - szkolenie pracowników jednostek organizacyjnych w zakresie posługiwania się przepisami kancelaryjno-archiwalnymi.
Warunki pracy
komputer, wyjazdy w teren, wystąpienia publiczne, reprezentacja urzędu, w budynku brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych, wysiłek fizyczny
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Zatrudnienie od 01.08.2017 r.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie na kierunku administracja, ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy
2 lata doświadczenia zawodowego
administracja publiczna, na stanowisku o podobnym zakresie zadań, w archiwum zakładowym
pozostałe wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- - kurs kancelaryjno-archiwalny;
- - umiejętność obsługi komputera;
- - prawo jazdy kat. B.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyCV i list motywacyjny kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-05
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu