Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referendarz
Urząd Patentowy RP
Al. Niepodległości 188/192
00-950 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynowanie całokształtu spraw związanych z prowadzeniem i funkcjonowaniem archiwum urzędu, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, obowiązującą instrukcją archiwalną, z uwzględnieniem prawidłowości archiwizowania oraz rozmieszczenia poszczególnych rodzajów akt
- przyjmowanie spisów zdawczo-odbiorczych w formie elektronicznej i tradycyjnej, sprawdzanie ich prawidłowości oraz przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych Urzędu
- prowadzenie ewidencji zasobu archiwalnego zgodnie z obowiązującymi procedurami, utrzymywanie porządku i sprawowanie opieki nad Archiwum Urzędu oraz współpraca z Archiwum Państwowym
- koordynowanie prac związanych z przygotowaniem akt do przekazania do Archiwum Akt Nowych (AAN) z jednoczesnym przygotowaniem spisów zdawczo-odbiorczych w układzie numerycznym i klasowym
- czuwanie nad prawidłowością udostępniania akt
- koordynowanie prac związanych z brakowaniem akt, sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych akt przekazywanych do kasacji oraz przygotowanie wniosków o zgodę na brakowanie akt do AAN
- współudział w opracowaniu dokumentów i przygotowanie projektów pism w sprawach dotyczących archiwum Urzędu
- przygotowanie propozycji planów i sprawozdań w części dotyczącej archiwum
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca techniczno-administracyjna, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Czynności fizyczne:
* przyjmowanie, segregowanie, udostępnianie oraz przekazywanie akt archiwalnych,
* kontakty zewnętrzne z instytucjami państwowymi oraz pracownikami w innych wydziałach urzędu,
* rozmowy telefoniczne zewnętrzne i wewnętrzne,
* konieczność poruszania się po terenie obiektu oraz poza siedzibę Urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz spełniają wymagania dostępności do nich. Brak dostępu do części pomieszczeń dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Stanowisko pracy mieści się na piątym piętrze budynku biurowego.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 3400 PLN plus ew. dodatek za wysługę lat zgodnie z art. 90 ustawy o służbie cywilnej z 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 1345 ze zm.).
Planowane techniki i metody naboru:
-- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
-- test wiedzy,
-- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia".
W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia wraz z datą ich sporządzenia, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej pod adresem: http://www.uprp.pl/praca-w-uprp/Lead40,488,637,1,bip,pl,text/ .
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „kopie innych dokumentów i oświadczenia" nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatki/kandydatów.
W ofercie należy podać dane kontaktowe -- adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: https://nabory.kprm.gov.pl, http://www.uprp.pl/wyniki-naborow/Lead40,490,716,1,bip,pl,text/ oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 57 90 067 lub 22 57 90 452.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
3 lata doświadczenia zawodowego
w różnych jednostkach
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym
- znajomość ustawy Prawo Własności Przemysłowej
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność pracy w zespole, samodzielność, systematyczność
- asertywność, komunikatywność
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, Excel)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- przeszkolenie dla archiwistów lub kursy prowadzone bądź zlecane przez Archiwum Państwowe
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- znajomość systemu EZD
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, umożliwiającego dostęp do informacji niejawnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182 z 2010 r., poz. 1228)
- w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Departament Nadzoru i Organizacji Szkolnictwa Wyższego w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe dyplomu
- w przypadku dokumentów sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-06-05
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu