Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referendarz
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem ciągłości funkcjonowania usług certyfikacyjnych dla istotnych z punktu widzenia państwa elementów systemów teleinformatycznych;
- koordynacja i monitorowanie obsługi Punktu Rejestracji Centrum Certyfikacji celem zarządzania cyklem życia certyfikatów dla użytkowników systemów wykorzystujących usługi certyfikacyjne;
- współpraca w zakresie realizacji zadań związanych z rozwojem CC, w szczególności definiowanie wymagań technicznych i funkcjonalnych dla systemów teleinformatycznych pozostających w zakresie właściwości Departamentu;
- koordynacja nad wykonywaniem czynności związanych z prawidłową eksploatacją i utrzymaniem systemów świadczących usługi certyfikacyjne;
- kontrolowanie poprawności działania serwerów Centrum Certyfikacji celem utrzymania ciągłości działania systemu;
- współpraca z organami administracji rządowej oraz jednostkami podległymi lub nadzorowanymi przez Ministra a także komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w zakresie kryptograficznej ochrony informacji przekazywanych poprzez sieci i systemy teleinformatyczne dla potrzeb administracji;
- wykonywanie zadań mających na celu utrzymanie infrastruktury klucza publicznego (PKI), w tym punktów rejestracji (PR) oraz udział mający na celu ustanawianie nowych urzędów certyfikacji;
- współpraca z konsultantami firm zewnętrznych oraz Wykonawcami w celu zachowania prawidłowości i ciągłości pracy systemów certyfikacyjnych.
Warunki pracy
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Praca w serwerowni.
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze informatyki lub telekomunikacji lub bezpieczeństwa teleinformatycznego
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
- szkolenia z zakresu ustawy o ochronie informacji niejawnych;
- wiedza w zakresie technologii tworzenia certyfikatów i świadczenia innych usług związanych z podpisem elektronicznym;
- znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- zorientowanie na osiągnięcie celu;
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne" lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- szkolenia z infrastruktury klucza publicznego
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne"
- umiejętność współpracy z użytkownikiem zewnętrznym.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne" lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-05-29
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu