Contact Solutions dołączył do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach. Wraz z pozostałymi spółkami SGP – Training & Consulting oraz Human & Hunter zapewniamy wzorową jakość obsługi naszych partnerów biznesowych. Towarzyszymy im w każdym elemencie produkcji, w trakcie podnoszenia kwalifikacji pracowników czy przy doradztwie personalnym. Tworzymy centrum wielokanałowej obsługi klientów. Założone przez grupę managerów z wieloletnim branżowym doświadczeniem efektywnie działa na polu budowania współpracy z partnerami. Przez ostatnie lata byliśmy czynnym obserwatorem procesów zachodzących w sektorze finansowym, motoryzacyjnym, telekomunikacyjnym, edukacyjnym, sportowym oraz lotniczym. Ewoluowaliśmy razem z nimi czerpiąc ze zmian to co najlepsze. Mieliśmy to szczęście, że pracy i podejścia do standardów obsługi mogliśmy się uczyć od najlepszych z branży. Swoją wiedzę wspieramy modernizacyjnymi rozwiązaniami, co w efekcie pozwala zauważyć ciągły wzrost satysfakcji klienta ze świadczonych usług. Dzięki temu posiadamy miejsce pracy pełne pasji, gdzie zespół jest gotowy do realizacji celów postawionych przez biznesowego partnera. Wartości te wsparte naszym doświadczeniem i kreatywnością pozwalają z sukcesem reprezentować innowacyjne contact center.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.
Konsultant ds. portali wycieczkowych
Poszukujemy osoby, do której obowiązków będzie należało:
- odpowiedź na pytania Klientów,
- mailowa i telefoniczna obsługa - kontakt wyłącznie z Klientami zainteresowanymi ofertą wakacyjną, którzy sami się zgłaszają z pytaniami,
- obsługa procesu zakupu wycieczki,
- budowanie pozytywnych relacji z Klientami.
Oferujemy
- praca na miejscu w siedzibie firmy;
- posiadamy rozbudowane zaplecze socjalne dla pracowników m.in.:
- relax room z piłkarzykami i stołem do ping ponga
- wyremontowaną i wyposażona kuchnię.