Firma będąca liderem na polskim na rynku pożyczek pozabankowych od 12 lat w Polsce poszukuje ludzi otwartych, bystrych, nastawionych na cel.
Nie godzisz się na szarość życia w korporacji?
Szukasz pracodawcy, który dostrzeże potencjał, osiągnięcia i u którego naprawdę możesz się rozwinąć?
Zostań Team Menagerem!
Aktualnie poszukujemy LIDERA:
do nowego Biura Regionalnego w Warszawie.
Jako Team Menager będziesz zajmował się:
- rekrutacją nowych członków swojego zespołu,
- wdrożenie i rozpoznawanie na bieżąco potrzeb szkoleniowych nowych doradców,
- zarządzaniem pracą podległej grupy doradców finansowych,
- analizą i raportowaniem wyników sprzedażowych,
- inicjowaniem nowych aktywności sprzedażowych,
- prowadzeniem regionalnych inicjatyw marketingowych.
WYMAGAMY:
- co najmniej rocznego doświadczenia w zarządzaniu ludźmi,
- podstawowej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power point, Outlook, Internet),
- prawa jazdy kat. B,
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych,
- niekaralności.
Sukces w naszej firmie opiera się na sukcesie naszych pracowników, dlatego wybranym osobom OFERUJEMY:
- podstawę 3500zł + premia uzależnione od wyników,
- bardzo profesjonalny system treningowy i program wdrożeniowy, w ramach którego poznasz zarówno produkt, jak i najbardziej efektywne praktyki sprzedażowe (opłacany w całości przez Spółkę),
- wsparcie marketingowe (m.in. kontakty do potencjalnych klientów, pakiet materiałów poligraficznych),
- pracę w przyjaznej firmie, nastawionej na współpracę,o kulturze organizacyjnej międzynarodowej korporacji finansowej.
APLIKUJ!
Do zobaczenia na rozmowie kwalifikacyjnej!
Nie zapomnij o dopisku:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"