Nowoczesna, stale rozwijająca się firma poszukuje energicznej, pełnej zaangażowania i chęci do rozwoju osoby. Zespół, który codziennie dopinguje i wspiera w realizacji celów czeka na nowego członka załogi, który wie jak ważna jest determinacja i samodzielność przy jednoczesnym wsparciu całego zespołu. Jeśli wiesz jak ważne są te elementy, dołącz do załogi i realizuj cele, które są na wyciągnięcie ręki!
Nie przegap okazji i aplikuj na stanowisko: Konsultant ds. wsparcia użytkownika z językiem angielskim.
Jesteś osobą, której szukamy? Wyślij swoje CV za pośrednictwem portalu lub na adres e-mail.
Swój potencjał wykorzystasz w:
- zarządzaniu giełdą online, w szczególności obsłudze klienta na czacie oraz telefonicznie;
- przedstawianiu ogólnych informacji nt. funkcjonowania giełdy online, jak i odpowiadaniu na bieżące pytania;
- rozmowach w zakresie zakładania kont użytkownikom;
- weryfikacji użytkowników;
- zarządzaniu korespondencją biura;
- pomocy w rozwiązywaniu bieżących (technicznych) problemów użytkowników giełdy online.
Umiejętności i cechy, które pomogą Ci osiągnąć sukces:
- doświadczenie w obsłudze klienta również tego trudnego;
- sprawna obsługa komputera, czatu, telefonu;
- biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację z klientem obcojęzycznym;
- umiejętność łatwego przekazywania wiedzy;
- samodzielność w działaniu i szybkie reagowanie;
- rzetelność, skrupulatność i terminowość.
Atuty w rekrutacji:
- znajomość drugiego języka obcego np. francuski, hiszpański, portugalski lub inny język;
- znajomość zasad funkcjonowania giełdy i dokonywania inwestycji;
- doświadczenie w zarządzaniu stroną internetową za pomocą CMS.
Za swoje zaangażowanie otrzymasz:
- możliwość zdobycia doświadczenia w unikalnej, nowoczesnej firmie, stawiającej na podnoszenie kwalifikacji i rozwoju pracownika;
- szkolenia branżowe, które pomogą Ci jeszcze lepiej wykonywać swoją pracę;
- udział w wyjazdach zagraniczne, raz na 2-3 miesiące.