Koordynator/ Team Leader w dziale Planowania i Obsługi Klienta
Warszawa
NR REF.: 1089846
Naszym klientem jest międzynarodowy koncern, o znanej i cenionej marce, który intensywnie rozwija się na polskim rynku. Do centrali firmy w Warszawie poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Koordynator/
Team Leader w dziale Planowania i Obsługi Klienta.
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie działu Planowania i Obsługi Klienta, w tym zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników. Ważnym elementem odpowiedzialności będzie wsparcie zespołu w codziennych zadaniach związanych z obsługą klientów i procesem planowania wysyłek oraz poszukiwanie nowych rozwiązań mających na celu optymalizację realizowanych procesów w ramach obsługi klientów. Do zadań należało będzie też przygotowywanie raportów dotyczących poziomu obsługi klienta oraz ścisła współpraca z innymi działami w organizacji, zarówno w Polsce jak i za granicą.
Poszukujemy kandydata, który posiada kilkuletnie doświadczenie w bezpośredniej pracy z klientem, najchętniej zdobytym w międzynarodowym środowisku pracy, o wysokich standardach działania. Nasz Klient jest otwarty na kandydatów z doświadczeniem w dziale obsługi klienta, logistyki lub planowania. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem jest warunkiem koniecznym. Nasz Klient zatrudni osobę, która prezentuje wysoki poziom umiejętności interpersonalnych oraz organizacyjnych, jest dynamiczna, kreatywna, skuteczna w rozwiązywaniu problemów oraz reprezentuje wysoki poziom dojrzałości biznesowej. Kandydat powinien w stopniu biegłym posługiwać się językiem angielskim.
Osoby zainteresowane zatrudnieniem w prężnie rozwijającej się firmie działającej globalnie, samodzielną i odpowiedzialną pracą oraz możliwością wszechstronnego rozwoju, prosimy o przesłanie swojego CV .