Wykształcenie średnie, znajomość j. chorwackiego na poziomie C1, obsługa komputera, biegła znajomość j. chorwackiego poziom min. C1 - warunek konieczny, w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center), wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne, samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odpowiedzialność za powierzone działania, motywacja i zaangażowanie, kreatywność, odporność na stres. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, odpowiedzi na zapytania klientów, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat, możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8 a 21), możliwość pracy stacjonarnej (w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy) lub pracy zdalnej (home office), stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy, premiowanie dobrych wyników, system szkoleń, narzędzia niezbędne do pracy, pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych, możliwość używania na co dzień języków obcych, przyjazną atmosferę pracy, możliwość awansu i rozwoju. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane warunki proszone są o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres e-mail z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW.JEZ.