Asystent/ka Back Office z dobrym Excelem
Warszawa
NR REF.: 1082239
Dla jednego z Naszych klientów, międzynarodowej firmy działającej w pięciu kluczowych sektorach rynku poszukujemy Kandydat/tki na stanowisko Asystent/ka działu Back Office z dobry Excelem.
Osoba na tym stanowisku na co dzień będzie wspierała Prezesa w czynnościach administracyjnych m.in. umawianie spotkań, tworzenie prezentacji w Power point, organizowanie podróży służbowych. Dodatkowo Kandydat, który dołączy do niewielkiego zespołu będzie odpowiedzialny za zamawianie artykułów biurowych oraz przygotowywanie zestawień w Excelu dla działu sprzedaży.
Od Kandydata oczekujemy bardzo dobrej znajomości j.angielskiego ( min. B2/C1), ze względu na codzienny kontakt z Ekspatą oraz swobodnej obsługi pakietu MS Office w szczególności MS Excel ( 'tabele przestawne', 'wyszukaj pionowo'). Poszukujemy osoby, której zależy na długofalowej współpracy, na dzień angażuje się w zadania oraz odznacza się skrupulatnością.
Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, elastyczne godziny pracy (7:30-15:30 lub 9:30-17:30) wraz z wliczoną godzinną przerwą na lunch, międzynarodową atmosferę, opiekę medyczną oraz pracę w kameralnym zespole.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij 'Aplikuj' i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.