Armatis-LC jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z Klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie Klientów z różnych branż. Nasz dynamiczny rozwój oparty jest na czterech filarach: innowacyjność, dążenie do doskonałości, przywiązanie do różnorodności oraz zaangażowanie.
W związku z naszym dynamicznym rozwojem oraz rozbudową projektu telewizji cyfrowej poszukujemy nowych współpracowników.
Chcesz zmienić pracę na lepszą? Szukasz pierwszej pracy dającej możliwość rozwoju? Pracuj z nami i nie trać czasu na przeglądanie innych ofert pracy!
Dołącz do naszego międzynarodowego zespołu i zostań Specjalistą ds. utrzymania Klienta!
W ramach współpracy z nami oferujemy:
przez 3 miesiące: umowa zlecenie, profesjonalne szkolenia, pełne wdrożenie do pracy pod okiem profesjonalnych trenerów,
po 3 miesiącach: umowa o pracę, pełna samodzielność w pracy, praca biurowa (zadania dodatkowe),
po roku: możesz zostać trenerem, koordynatorem projektu lub przejść do innego działu firmy (dział rekrutacji, dział finansowy itp.),
- wynagrodzenie składające się z:
stawki podstawowej, zależnej od ilości przepracowanych godzin w danym miesiącu -- od 13 do 15 zł brutto,
prowizji sprzedażowych -- zyskasz możliwość dodatkowego wynagrodzenia!
- profesjonalne szkolenie wstępne, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę z obsługi Klienta, technik sprzedaży oraz dowiesz się co w trawie piszczy, czyli jakie nowości będzie serwować telewizja cyfrowa -- szkolenie wstępne trwa 7 dni, wypłacamy rekompensatę za udział w nim,
- wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy z nami oraz coachingi podnoszące Twoje umiejętności sprzedażowe,
- kartę Multisport, by po pracy zrelaksować umysł, jak to mówią: „W zdrowym ciele -- zdrowy duch!",
- elastyczny czas współpracy, który ustalany jest z tygodniowym wyprzedzeniem w porozumieniu z Koordynatorem projektu,
- konkursy tematyczne, np. walentynkowy, świąteczny, halloweenowy; owocowe poranki;
- pracę w młodym zespole, w atmosferze wzajemnego poszanowania i wsparcia.
Co jest dla nas istotne?
- motywacja do osiągania celów projektowych,
- nastawienie na celowy i ciągły rozwój kompetencji,
- komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z innymi ludźmi,
- dyspozycyjność min. 80 godzin miesięcznie,
- nie oczekujemy doświadczenia w sprzedaży -- wszystkiego co istotne nauczymy Cię od podszewki!
Nie pozyskujemy Klientów! Przedłużamy umowy stałym abonentom telewizji cyfrowej!
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)"