- opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w zakresie
inwestycji i remontów,
- przygotowywanie niezbędnej dokumentacji formalnej i prawnej dla planowanych
zadań inwestycyjnych i remontowych,
- przygotowywanie i powadzenie postępowań o udzielnie zamówień publicznych na
roboty budowlane oraz usługi i dostawy związane z zadaniami inwestycyjnymi
i remontowymi,
- nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych i ich koordynowanie
(w okresie przygotowania, realizacji i gwarancji),
- udział w naradach koordynacyjnych oraz w odbiorach robót częściowych i
końcowych robót budowlanych,
- rozliczanie zrealizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,
- sporządzanie analiz w zakresie rzeczowym i finansowym spraw należących do
kompetencji Sekcji Inwestycji, w tym analiz wykorzystania środków finansowych na
inwestycje i remonty.
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- wykształcenie wyższe drugiego stopnia,
- minimum 5-letni staż pracy na stanowisku co najmniej specjalisty
ds. inwestycji/remontów lub podobnym,
- doświadczenie w udzielaniu zamówień publicznych na roboty budowlane i usługi
związane z procesem inwestycji budowlanych,
- umiejętność stosowania przepisów ustaw: Prawo zamówień publicznych i Prawo
budowlane oraz Kodeks cywilny (w zakresie umów o roboty budowlane),
- znajomość technik biurowych, w tym umiejętność obsługi edytora tekstu i arkusza
kalkulacyjnego,
- umiejętność redagowania pism oraz jasnego prezentowania wniosków i opinii,
- odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu,
- zdolności negocjacyjne i analitycznego myślenia.
Wymagania dodatkowe (mile widziane):
- wykształcenie techniczne o kierunku budowlanym,
- posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie,
- doświadczenie w realizacji inwestycji budowlanych finansowanych z budżetu
państwa lub ze środków Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych,
- umiejętność analizowania i oceny dokumentacji projektowej pod kątem jej
kompletności i zgodności z wymaganiami inwestora,
- kreatywność i komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny,
2) CV,
3) oświadczenie:
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb
niezbędnych do realizacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r. o ochronie
danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie kandydata,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe,
uprawnienia, dodatkowe kwalifikacje, umiejętności i osiągnięcia kandydata.
Uwaga: dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punktach 1-3, wymagają własnoręcznego podpisu kandydata.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć bezpośrednio w siedzibie Instytutu Psychiatrii i Neurologii, 02-957 Warszawa, ul. Sobieskiego 9, parter bud. A - Dział Spraw Pracowniczych lub przesłać pocztą na podany adres.