Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista
ul. Grzybowska 80/82
00-844 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opiniowanie przekazywanych do KZGW ekspertyz dotyczących oddziaływania planowanych inwestycji na stan jednolitych części wód, a także udział w prowadzeniu umów w tym zakresie realizowanych na zlecenie KZGW w celu zapewnienia spełniania przesłanek do derogacji z art. 4.7 Dyrektywy 2000/60/WE.
- udział w pracach dotyczących ocen oddziaływania inwestycji na stan wód, w tym inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w celu prawidłowego wypełnienia zapisów Dyrektywy 2000/60/WE.
- zapewnienie spójności list inwestycji zawartych w dokumentach planistycznych, w tym inwestycji współfinanowanych ze środków Unii Europejskiej, w szczególności planach gospodarowania wodami i planach zarządzania ryzykiem powodziowym w celu zapewnienia warunków do prawidłowej koordynacji wdrażania Dyrektywy 2000/60/WE oraz Dyrektywy 2007/60/WE.
- udział w opracowaniu wytycznych metodycznych dla inwestorów oraz regionalnych dyrekcji ochrony środowiska dotyczących sposobu oceny wpływu inwestycji na stan wód, w tym udział w pracach Zespołu roboczego, w celu prawidłowego zaimplementowania wymagań Dyrektywy 2000/60/WE w procesie inwestycyjnym.
- współpraca z Inspekcją Ochrony Środowiska w zakresie planowania monitoringu operacyjnego wód oraz udział w opracowaniu wytycznych w celu prawidłowej realizacji Dyrektywy 2000/60/WE.
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi KZGW, oraz jednostkami administracji rządowej i samorządowej, a także podmiotami prywatnymi w zakresie merytorycznym stanowiska w celu wypełnienia zobowiązań wynikających z Dyrektywy 2000/60/WE.
Warunki pracy
- praca przy komputerze,
- brak w budynku barier architektonicznych,
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- stres związany z pracą pod presja czasu.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Stanowisko jest współfinansowane ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna.
Dokumenty należy składać lub przesłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "DPZW/POPT-pgw/2-1/2017
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej zastrzega sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Aplikacje nieodebrane w okresie 3 miesięcy od terminu składania dokumentów oraz niespełniające wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone.
UWAGA:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, spełniające wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
3 lata doświadczenia zawodowego
w tym:
- min. 1 rok doświadczenia w opracowywaniu ocen oddziaływania na środowisko,
- min. 6 miesięcy doświadczenia w pracy w organach administracji publicznej w dziale gospodarka wodna lub ochrona środowiska.
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość funkcjonowania prawa krajowego i unijnego
- Zajomość przepisów ustawy Prawo wodne i Ramowej Dyrektywy Wodnej w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonywania obowiązków na stanowisku pracy
- Znajomość charakteru naturalnych procesów zachodzących w ekosystemach wodnych i oddziaływaniu na nie ze strony szeroko rozumianej działalności człowieka
- Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym
- Umiejętność analizowania problemów i proponowania sposobów ich rozwiązywania
- Rzetelność i terminowość
- Zorientowanie na osiąganie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Czynna znajomość oprogramowania MS Access oraz narzędzi GIS
- Dyspozycyjność
- Asertywność
- Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych i kodeksu postępowania administracyjnego
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu
- Samodzielność i inicjtywa
- Skuteczna komunikacja
- Umiejętność współpracy
- Łatwość formułowania wypowiedzi i pisania tekstów
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2017-05-04
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu