Data and Customer Intelligence Analyst
Warszawa
NR REF.: 1089027
Twoja następna firma
Nasz Klient to międzynarodowa marka kosmetyczna, oferująca różnorodne, wysokiej jakości produkty, dostępne w sklepie internetowym oraz rozległej sieci salonów stacjonarnych. Posiada rozpoznawalną markę, ciesząca się uznaniem na skalę międzynarodową.
Twoje następne stanowisko
Aktualnie do warszawskiego biura firmy poszukujemy Kandydatów na stanowiskoData and Customer Intelligence Analyst, z odpowiedzialnością za rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Data and Customer Intelligence Analyst będzie odpowiadać za: zarządzanie bazą klientów oraz jej optymalizację w systemie Access, współtworzenie i analizę testów dla wybranych klientów w celu podniesienia rentowności kampanii sprzedażowych, analizę profilu klienta/ produktu i opracowywanie spersonalizowanych ofert mailingowych, rozwój programów SAS, pozwalających na analizę zachowań konsumenckich klientów (tworzenie planu kontaktów multikanałowych), analizę danych klienta w oparciu o zdefiniowane kryteria na potrzeby kampanii marketingowych.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z minimum 2-letnim doświadczeniem w zakresie analizy danych sprzedażowych w działach Business Intelligence/ Data Mining/ Big Data, najchętniej w sektorze retail/ dystrybucja/ consulting. Od Kandydatów oczekujemy biegłości w obsłudze programów BDD/ Development: SAS, R, SQL, VBA, Business Object, Access oraz znajomości metodologii prowadzenia statystyk/ Data Mining. Dobra znajomość języka angielskiego jest konieczna, znajomość języka francuskiego będzie mile widziana.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje ciekawe wyzwania zawodowe, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet socjalny i międzynarodowe środowisko pracy.