Specjalista ds. administracji/ zamówień z językiem francuskim

LSJ HR Group Szczecin Wynagrodzenie do negocjacji

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z duńskim kapitałem, będącej centrum finansowo – księgowym zlokalizowanym w centrum Szczecina, poszukujemy obecnie osób które chciałby podjąć pracę na stanowisku:


Obowiązki:

  • odpowiedzialność za poprawną administrację zamówień
  • kontakt mailowy z klientami zagranicznymi 
  • praca z systemem komputerowym (logistycznym)

Wymagania

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie
  • dobra znajomość języka francuskiego
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w pracy związanej z administracją dokumentami 
  • znajomość pakietu MS Office

Oferujemy

Nasz Klient oferuje:

  • stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość nauki, rozwoju i awansu w strukturach firmy
  • przyjazną atmosferę, warunki pracy i bogaty pakiet socjalny

 

 

Wymagane języki

francuski

Wymagane dokumenty: CV

Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Specjalista ds. administracji/ zamówień z językiem francuskim

Jaka oferta pracy na stanowisku: Specjalista ds. administracji/ zamówień z językiem francuskim w miejscowości: Szczecin jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy LSJ HR Group lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Specjalista ds. administracji/ zamówień z językiem francuskim Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Specjalista ds. administracji/ zamówień z językiem francuskim , praca w Szczecin dopasowana do Twoich wymagań.LSJ HR Group praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.

Zostaw swój numer a odzwonimy do Ciebie

Podobne ogłoszenia


Lider Gościnności Ster

Szczecin, zachodniopomorskie


Specjalista ds. rekrutacji

Szczecin, zachodniopomorskie


Specjalista ds. zakupów

Szczecin, zachodniopomorskie


Doradca klienta w dziale przyjęcia towaru

Szczecin, zachodniopomorskie