Dla naszego klienta, rozwijającej się firmy inwestującej i zarządzającej nieruchomościami komercyjnymi w całej Polsce (galerie handlowe) poszukujemy kandydatów na stanowisko
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Analityka Finansowego należeć będzie:
Przygotowanie budżetów kosztów eksploatacji oraz budżetu przychodowego dla nieruchomości,
Nadzór i raportowanie realizacji budżetów przychodowych i kosztowych oraz cash flow (raporty tygodniowe i miesięczne),
Przygotowanie rozliczenia kosztów eksploatacyjnych nieruchomości,
Odpowiedzialność za całość procesów finansowych w podległych spółkach celowych, w tym za proces fakturowania i rozliczania najemców oraz windykację,
Prowadzenie bazy danych umów najmu oraz raportowanie wyników sprzedaży w programie do zarządzania nieruchomościami,
Realizowanie zapisów umów najmu w zakresie m.in. indeksacji czynszów, rozliczeń opłat eksploatacyjnych, naliczania i anulowania odsetek, windykacji, zabezpieczeń umów najmu,
Utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi / najemcami,
Weryfikacja ewidencji księgowej pod kątem informacji zarządczej,
Wsparcie merytoryczne dla zespołu specjalistów.
Nasz Klient oferuje
Pracę w rozwijającej się firmie i możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
bezpośredni wpływ na podejmowane decyzje,
różnorodne wyzwania wymagające zarówno zdolności analitycznych jak i zaangażowania operacyjnego,
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
Prywatna opieka medyczna,
Szukamy Kandydatów, którzy posiadają:
Wykształcenie wyższe z zakresu finansów i/lub zarządzania,
Doświadczenie w raportowaniu zarządczym i tworzeniu finansowych raportów zarządczych,
Doświadczenie w branży zarządzania nieruchomościami komercyjnymi (handlowymi) lub biurowymi,
Doświadczenie we współpracy z księgowością,
Bardzo dobra znajomość aplikacji Excel, znajomość aplikacji księgowych, mile widziana znajomość aplikacji do zarządzania nieruchomościami,
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne,
Osobiste zaangażowanie i inicjatywa w działaniu,
Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
Wysoko rozwinięte umiejętności planowania i organizowania pracy,
Wysoka kultura osobista.