Jesteśmy agencją performance marketingu oferującą kompleksowe rozwiązania dla Klientów e-commerce o zasięgu globalnym. Przygotowujemy strategię komunikacji online i zajmujemy się jej wdrożeniem biorąc odpowiedzialność za wyniki sprzedaży naszych Klientów. W ciągu 6 lat zbudowaliśmy dynamiczny i profesjonalny zespół blisko 50 specjalistów, który na co dzień pasjonuje się integruje produkcję, technologię oraz media w spójną całość i tworzy skuteczne narzędzia sprzedaży online.
Email Campaign Specialist
Warszawa
O stanowisku:
Nieustannie się rozwijamy i stale powiększamy swój zespół, dlatego szukamy ambitnych ludzi, którzy nie boją się wyzwań i chcą rozwijać swoje umiejętności w marketingu internetowym. Jako Campaign Email Specialist będziesz odpowiedzialny za planowanie i realizację kampanii e-mail marketingowych oraz kampanii display dla Klientów e-commerce agencji.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie kampaniami i programami e-mail marketingowymi w tym również marketing automation dla Klientów e-commerce agencji,
- Współpraca z międzynarodowymi sieciami reklamowymi i wydawcami w zakresie zakupu baz mailingowych oraz wysyłek kampanii mailingowych,
- Realizacja kampanii e-mail marketingowych na zewnętrznych bazach e-mailingowych,
- Analiza efektywności oraz optymalizacja realizowanych kampanii,
- Nadzór i weryfikacja zgodności treści kampanii mailingowych z najlepszą praktyką oraz wytycznymi agencji i jej Klientów,
- Współpraca z zespołem Kreacji i Tech w zakresie bieżących wyzwań i zwiększenia wydajności pracy oraz efektów kampanii.
Oferujemy:
- Pracę w gronie nieprzeciętnych i zaangażowanych pasjonatów Internetu i reklamy internetowej w nowym biurze w Warszawie,
- Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego,
- Atrakcyjne wynagrodzenie- adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz osiąganych rezultatów,
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole oraz wiele okazji do integracji,
- Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta Multisport),
- Owocowe poniedziałki
Nasze oczekiwania:
- Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku u klienta końcowego (e-commerce, wydawca), w agencji lub sieci reklamowej (media online, display, performance marketing),
- Znajomość zagadnień e-mail marketingu, lead nurting, lead generation- mile widziana,
- Praktyczna znajomość systemów do e-mail marketingu i marketing automation,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Znajomość technik marketing automation będzie dodatkowym atutem,
- Wysoka motywacja do pracy, orientacja na realizację celów,
- Umiejętność szybkiego uczenia się,
- Odpowiedzialność i terminowość.