Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
podreferendarz
Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa korespondencji Ministerstwa Sprawiedliwości w zakresie właściwym dla Wydziału określonym obowiązującym zarządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie instrukcji kancelaryjnej, w tym przyjmowanej w punkcie podawczym,
- ewidencjonowanie wykonywanych czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującym zarządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
- koordynowanie wykonywanych w Wydziale czynności kancelaryjnych, związanych z obsługą kancelaryjną Ministerstwa Sprawiedliwości w czasie nieobecności w pracy Naczelnika Wydziału,
- sporządzanie opracowań statystycznych dotyczących wykonywanych czynności kancelaryjnych oraz ponoszonych wydatków i zaciąganych zobowiązań,
- opracowywanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski i zapytania związane z zakresem zadań Wydziału,
- udzielanie instytucjom, interesantom oraz pracownikom Ministerstwa Sprawiedliwości informacji w sprawach związanych z zakresem zadań Wydziału,
- opracowywanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych i udział w pracach komisji przetargowych - w czasie nieobecności w pracy Naczelnika Wydziału,
- nadzór nad prawidłową realizacją umów w zakresie właściwym dla Wydziału, w tym sprawdzanie oraz zatwierdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych - w czasie nieobecności w pracy Naczelnika Wydziału.
Warunki pracy
- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa),
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 3372,91 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 1,8).
Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna (podczas rozmowy kwalifikacyjnej odbędzie się również badanie kompetencji menedżerskich).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.
Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy" na stronie www.ms.gov.pl
Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Informacje dodatkowe pod nr tel. (22) 52 12 707.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku kancelaryjno-biurowym,
pozostałe wymagania niezbędne:
- Doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, komunikacja, otwartość na zmiany, pozytywne podejście do klienta, radzenie sobie z presją, umiejętność współpracy, zorientowanie na osiąganie celów,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych i o ochronie informacji niejawnych,
- Znajomość ustawy Prawo pocztowe i aktów wykonawczych,
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Umiejętność zarządzania personelem.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych (fakultatywnie).Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-21
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu