główny specjalista

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Praca główny specjalista

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Proponowanie założeń realizacyjnych, analitycznych oraz wymagań funkcjonalnych dla systemów, produktów i usług tworzonych zgodnie założeniami i metodami systemów informatycznych GUGiK (SIG) oraz systemu ZSZIN przy zapewnieniu zgodności z Architekturą SIG oraz z zastosowaniem narzędzi do zarządzania wymaganymi.
  • Opracowywanie kryteriów jakościowych dla produktów i usług tworzonych w systemach, produktach i usługach SIG oraz systemu ZSZIN, w celu wdrożenia procesów zarządzania jakością oraz zapewnienia weryfikacji przyjętych założeń i wymagań podczas przeglądów jakości.
  • Udział w pracach analitycznych w projektach POPC, w tym m.in. analiza potrzeb i korzyści interesariuszy, monitorowanie i analiza procesów biznesowych, tworzenie i aktualizacja dokumentacji.
  • Udział w przygotowaniu wymagań technicznych, dokumentacji technicznej i analitycznej, na potrzeby uruchomienia postępowań o zamówienia publiczne w zakresie zadań związanych z budową i udostępnianiem usług w oparciu o Produkty SIG oraz system ZSZIN.
  • Współpraca z wykonawcami oraz nadzorowanie wykonywanych przez nich zadań w celu prawidłowej realizacji umów zawartych w ramach rozbudowy systemów, produktów i usług SIG.
  • Opracowywanie propozycji planu wdrożeniowego produktów projektu CAPAP i nadzór nad jego wykonaniem w celu koordynacji procesów wdrażania poszczególnych produktów projektu.
  • Współpraca z Biurem Obsługi Projektu w zakresie zarządzania konfiguracją i jakością produktów, komunikacją, ryzykiem.
  • Udział w opracowaniu modelu utrzymania systemów, produktów i usług SIG oraz wyników realizowanych projektów w zakresie zadań związanych z budową i udostępnianiem usług dla systemy ZSZIN, w celu zminimalizowania ryzyka zaprzepaszczenia rezultatów projektu.


Warunki pracy

− Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
− Praca w warunkach narażenia na stres.
− Wyjazdy służbowe.
− Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.
− Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
− Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
− Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
− Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy -- po analizie ofert -- zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Kandydaci i kandydatki niespełniający wymagań formalnych są informowani o odrzuceniu ofert, w miarę możliwości na bieżąco, jednak nie później niż bezpośrednio po opublikowaniu wyniku naboru.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki -- przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe informatyczne, geoinformatyczne lub pokrewne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w analizie wymagań biznesowych oraz projektowaniu rozwiązań informatycznych i/lub doświadczenie z zakresu realizacji projektów informatycznych wykorzystujących środki unijne; min. 1 rok doświadczenia na samodzielnym stanowisku.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Poświadczenie dostępu do informacji niejawnych,
  • Przeszkolenie w zakresie zarządzania projektami,
  • Przeszkolenie w zakresie zarządzania wymaganiami,
  • Znajomość metodologii tworzenia analiz,
  • Znajomość notacji UML,
  • Wiedza z zakresu zarządzania wymaganiami oraz zarządzania zmianą,
  • Znajomość pryncypiów architektury korporacyjnej podmiotów publicznych,
  • Znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej,
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych,
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz współpracy w zespole,
  • Samodzielność, odpowiedzialność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność zarządzania projektami zgodnie z metodyką PRINCE2,
  • Doświadczenie zawodowe w zbieraniu i tworzeniu specyfikacji wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych,
  • Doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu procesów biznesowych w standardzie BPMN,
  • Umiejętność opracowywania modelu danych wraz z modelem przepływu danych pomiędzy systemami informatycznymi,
  • Wysoka komunikatywność,
  • Systematyczność, dokładność,
  • Asertywność,
  • Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Oferta jest ważna jeszcze 2741 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako główny specjalista

    Jaka oferta pracy na stanowisku: główny specjalista w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako główny specjalista Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko główny specjalista, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.