Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Proponowanie założeń realizacyjnych, analitycznych oraz wymagań funkcjonalnych dla systemów, produktów i usług tworzonych zgodnie założeniami i metodami systemów informatycznych GUGiK (SIG) oraz systemu ZSZIN przy zapewnieniu zgodności z Architekturą SIG oraz z zastosowaniem narzędzi do zarządzania wymaganymi.
- Opracowywanie kryteriów jakościowych dla produktów i usług tworzonych w systemach, produktach i usługach SIG oraz systemu ZSZIN, w celu wdrożenia procesów zarządzania jakością oraz zapewnienia weryfikacji przyjętych założeń i wymagań podczas przeglądów jakości.
- Udział w pracach analitycznych w projektach POPC, w tym m.in. analiza potrzeb i korzyści interesariuszy, monitorowanie i analiza procesów biznesowych, tworzenie i aktualizacja dokumentacji.
- Udział w przygotowaniu wymagań technicznych, dokumentacji technicznej i analitycznej, na potrzeby uruchomienia postępowań o zamówienia publiczne w zakresie zadań związanych z budową i udostępnianiem usług w oparciu o Produkty SIG oraz system ZSZIN.
- Współpraca z wykonawcami oraz nadzorowanie wykonywanych przez nich zadań w celu prawidłowej realizacji umów zawartych w ramach rozbudowy systemów, produktów i usług SIG.
- Opracowywanie propozycji planu wdrożeniowego produktów projektu CAPAP i nadzór nad jego wykonaniem w celu koordynacji procesów wdrażania poszczególnych produktów projektu.
- Współpraca z Biurem Obsługi Projektu w zakresie zarządzania konfiguracją i jakością produktów, komunikacją, ryzykiem.
- Udział w opracowaniu modelu utrzymania systemów, produktów i usług SIG oraz wyników realizowanych projektów w zakresie zadań związanych z budową i udostępnianiem usług dla systemy ZSZIN, w celu zminimalizowania ryzyka zaprzepaszczenia rezultatów projektu.
Warunki pracy
− Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
− Praca w warunkach narażenia na stres.
− Wyjazdy służbowe.
− Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.
− Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
− Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
− Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
− Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy -- po analizie ofert -- zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Kandydaci i kandydatki niespełniający wymagań formalnych są informowani o odrzuceniu ofert, w miarę możliwości na bieżąco, jednak nie później niż bezpośrednio po opublikowaniu wyniku naboru.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki -- przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe informatyczne, geoinformatyczne lub pokrewne
doświadczenie zawodowe/staż pracy
3 lata doświadczenia zawodowego
w analizie wymagań biznesowych oraz projektowaniu rozwiązań informatycznych i/lub doświadczenie z zakresu realizacji projektów informatycznych wykorzystujących środki unijne; min. 1 rok doświadczenia na samodzielnym stanowisku.
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Poświadczenie dostępu do informacji niejawnych,
- Przeszkolenie w zakresie zarządzania projektami,
- Przeszkolenie w zakresie zarządzania wymaganiami,
- Znajomość metodologii tworzenia analiz,
- Znajomość notacji UML,
- Wiedza z zakresu zarządzania wymaganiami oraz zarządzania zmianą,
- Znajomość pryncypiów architektury korporacyjnej podmiotów publicznych,
- Znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej,
- Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych,
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz współpracy w zespole,
- Samodzielność, odpowiedzialność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Umiejętność zarządzania projektami zgodnie z metodyką PRINCE2,
- Doświadczenie zawodowe w zbieraniu i tworzeniu specyfikacji wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych,
- Doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu procesów biznesowych w standardzie BPMN,
- Umiejętność opracowywania modelu danych wraz z modelem przepływu danych pomiędzy systemami informatycznymi,
- Wysoka komunikatywność,
- Systematyczność, dokładność,
- Asertywność,
- Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-04-21
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu