Ministerstwo Rozwoju w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa IZ PO IiŚ w zakresie przygotowywania i koordynacji realizacji umów cywilnoprawnych w ramach środków pozostających w dyspozycji IZ PO IiŚ 2014-2020 obejmujących zamówienia publiczne poniżej i powyżej progu określonego w ustawie Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp). poprzez: * przeprowadzanie rozeznania rynku * szacowanie wartości zamówienia * sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia * opracowywanie projektu umowy * uczestniczenie w postępowaniach jako zastępca przewodniczącego lub członek komisji przetargowych * opracowywanie i opiniowanie dokumentacji * nadzorowanie wykonania umowy * przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy poprzez przygotowanie protokołu odbioru oraz rozliczenie finansowe wydatku (opis faktury)
- dokonywanie analiz prawnych w odniesieniu do zapisów umów cywilnoprawnych zawartych przez Departament w ramach środków pozostających w dyspozycji IZ PO IiŚ obejmujących zamówienia publiczne powyżej i poniżej progu określonego w ustawie Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp), w tym: * opracowywanie i współpraca z pracownikami innych komórek w DPI w zakresie opiniowanie projektów umów i innych dokumentów niosących skutki finansowe * udzielanie wsparcia i porad prawnych dotyczących zapisów umów zawieranych przez DPI ze szczególnym uwzględnieniem nakładania na Wykonawców kar umownych oraz rozliczeń finansowych
- zarządzanie dokumentacją z postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie zamówień realizowanych w ramach środków pozostających w dyspozycji IZ PO IiŚ obejmujących zamówienia publiczne powyżej i poniżej progu określonego w ustawie Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp). Udział w przygotowywaniu procedur dot. udzielania zamówień publicznych w Departamencie. * gromadzenie i przechowywanie dokumentacji z postępowań o udzielenie zamówień publicznych
- udział w przygotowywaniu materiałów do projektu ustawy budżetowej i Wieloletniego Planu Finansowego Państwa (WPFP) w zakresie środków niezbędnych do realizacji zadań IZ PO IiŚ, udział w: * opracowywaniu podziału limitów wydatków * zgłaszaniu propozycji/ prognoz wydatków i dochodów na kolejne lata budżetowe * przygotowywaniu formularzy i przekazywaniu ich do właściwej komórki organizacyjnej/ ministra właściwego ds. finansów publicznych i/ lub innych organów, w tym w zakresie programów * opracowywaniu/ przekazywaniu informacji w zakresie projektu budżetu * przygotowywaniu wieloletniej prognozy wydatków * opracowywaniu celów i mierników wraz z metodologią ich wyznaczania
- interpretowanie, opiniowanie i opracowanie propozycji zapisów do projektów zarządzeń/decyzji MR związanych z wykorzystywaniem środków budżetowych w zakresie właściwości Wydziału w tym analiza rozporządzeń i zarządzeń
- opracowanie okresowych informacji o na temat finansowego postępu realizacji zadań Departamentu na potrzeby kierownictwa Departamentu, Departamentu Budżetu Rozwoju i Budżetu Gospodarki, właściwego Podsekretarza Stanu a także udzielanie wyjaśnień w ww. zakresie w tym podczas corocznych kontroli prowadzonych przez Najwyższą Izbę Kontroli.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
* zagrożenie korupcją (kontakty z wykonawcami),
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
* praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner,
* praca w pokoju wieloosobowym,
* węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych na każdym piętrze,
* winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
* wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
* wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej,
* sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu,
* ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Umowa o pracę na czas zastępstwa.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 273-77-40.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne
doświadczenie zawodowe/staż pracy
1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze zamówień publicznych lub w obszarze realizacji projektów finansowanych w ramach środków UE
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego, poziom B1
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE w szczególności POIŚ oraz zasad rozliczania projektów finansowanych z POPT
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- współpraca
- komunikacja
- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
- rzetelność
- myślenie analityczne
- umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-04-18
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu