Główny Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referendarz
Główny Inspektorat Farmaceutyczny
ul. Senatorska 12
00-082 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Naliczanie, zabezpieczanie środków, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, rozliczanie, dekretowanie i księgowanie delegacji krajowych oraz zagranicznych w celu zapewnienia wymogów formalnych.
- Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem prawidłowości dokonania oceny formalno-rachunkowej, dekretacji, księgowań według obowiązującej klasyfikacji budżetowej i zadaniowej w celu zapewnienia kontroli wewnętrznej.
- Zabezpieczanie środków, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w szczególności wyciągów bankowych w celu zapewnienia wymogów formalnych.
- Przygotowywanie przelewów na podstawie zatwierdzonych dokumentów księgowych w celu zapłaty zobowiązań Urzędu.
- Bieżące uzgadnianie i analiza kont majątkowych (011, 013, 020, 021, 071, 080).
- Zastępstwo w ramach prowadzenia kasy, księgowania raportów kasowych.
- Wspieranie przygotowania sprawozdań opisowych oraz finansowych w celu zapewnienia wymogów ustawowych.
- Prowadzenie bieżącej analizy i uzgadnianie salda kont w układzie paragrafowym i zadaniowym w celu zapewnienia rzetelności prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Warunki pracy
praca biurowa, przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie; komunikacja osobista i telefoniczna ze współpracownikami i klientami Urzędu; praca pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w instalację klimatyzacyjną. Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe).
Budynek posiada windę osobową do transportu pionowego, nie posiada podjazdów dla osób niepełnosprawnych, ale jest wyposażony w transporter gąsiennicowy typu T09 "ROBY" służący do transportu po schodach wejściowych do budynku osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia pracy GIF mieszczą się na parterze I i II oraz III piętrze budynku.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania oferty drogą pocztową decyduje data wpływu do urzędu. Przed złożeniem aplikacji prosimy o zapoznanie się z informacjami zamieszczonymi na stronie www.gif.gov.pl w zakładce Urząd - Ogłoszenia o pracy. Wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (22) 44-10-734 lub 735.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w księgowości budżetowej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o rachunkowości
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych
- znajomość rozporządzenia w sprawie wysokości oraz warunków ustalania należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej
- znajomość klasyfikacji środków budżetowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- odpowiedzialność
- komunikatywność
- umiejętność organizacji pracy własnej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających 1 rok doświadczenia zawodowego w księgowości budżetowej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-04-14
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu