Opis:
Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 18 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób z pasją, które dołączą do zespołu i będą wzmacniały pozycję firmy na rynku lokalnym, na stanowisku:
Specjalisa ds. obsłygi telefonicznej Klienta (artykuły monopolowe)
Miejsce pracy: Poznań
Możesz zyskać:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o prace tymczasową, wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny na rynku system premiowy,
- pracę w unikalnym otoczeniu, dołączenie do pełnego pasji, zgranego zespołu
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach produktowych oraz miękkich szkoleniach sprzedażowych,
- dużą samodzielność, wysokie standardy pracy oraz szeroki wachlarz narzędzi sprzedaży.
Będziesz odpowiedzialny za:
- aktywny kontakt ze stałymi Klientami firmy
- zapewnianie najwyższych standardów obsługi klientów oraz dbanie o długofalową współpracę i stałe dopasowanie oferty do potrzeb klientów,
- realizację celów ilościowych i jakościowych w zakresie sprzedaży ,
- budowanie profesjonalnego wizerunku firmy
Czego oczekujemy?
- sukcesów w pracy na podobnym stanowisku
- doświadczenia z zakresu obsługi klienta
- wysokiej kultury osobistej, charyzmy i zdolności do identyfikowania potrzeb sprzedażowych,
- umiejętności nawiązywania i rozwijania relacji opartych na zaufaniu.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji na to stanowisko, proszone są o aplikowanie poprzez kliknięcie w przycisk "APLIKUJ".
Administratorem danych jest Progres Sp. z o.o., Sp. K. z siedzibą w Gdańsku 80-309, Al. Grunwaldzka 411. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostęp do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Aplikuj poprzez link: Specjalista ds. obsługi Klienta przez telefon