Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Planowanie oraz prowadzenie działań związanych z zachowaniem trwałości projektu Budowa centralnego sytemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym w okresie 5 lat od jego zakończenia (w zakresie kompetencji Biura);
- Planowanie oraz prowadzenie działań nakierowanych na pozyskiwanie środków w ramach perspektywy finansowej 2014-2020;
- Planowanie oraz prowadzenie działań związanych z obsługą projektów z perspektywy finansowej 2014-2020;
- Współpraca z jednostkami przeprowadzającymi kontrole (np. udostępnianie dokumentacji, udzielanie niezbędnych informacji), m.in. w zakresie trwałości projektu Budowa centralnego sytemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym;
- Planowanie oraz prowadzenie działań związanych z bieżącą sprawozdawczością z realizacji projektów UE w nowej perspektywie na lata 2014-2020 na etapie przygotowania projektu, jego realizacji, rozliczenia końcowego, a także raportów z osiągniętych efektów w całym okresie trwałości projektów;
- Weryfikowanie zgodności wydatków poniesionych w trakcie realizacji projektów z zasadami kwalifikowalności Programów UE oraz identyfikowanie ewentualnych nieprawidłowości powstałych przy wykorzystaniu środków UE i budżetu państwa i podejmuje działania mające na celu ich prawidłowe rozliczenie;
- Uczestniczenie w realizacji działań informacyjno-promocyjnych w ramach projektów UE, a także współpraca z podmiotami upoważnionymi do przeprowadzenia ewaluacji projektów;
- Planowanie oraz prowadzenie działań dotyczących archiwizowania i przechowywania w sposób gwarantujący należyte bezpieczeństwo informacji wszelkich danych związanych z realizacją projektów wytworzonych w ramach pracy wydziału, przez wymagany procedurami okres czasu.
Warunki pracy
Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała -- powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu, toalet, wind. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Częste reprezentowanie urzędu.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne" - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumentv-do-pobrania. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.)
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
* weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
* weryfikacja wiedzy,
* rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) jest Główny Inspektor Transportu Drogowego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
3 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej;
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
- Znajomość przepisów: dotyczących zamówień publicznych (ustawa Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi) oraz dotyczących gospodarowania środkami budżetu państwa;
- Dobra znajomość zasad współfinansowania projektów ze środków UE w ramach POIiŚ oraz POPC;
- Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, orientacja na klienta, komunikatywność, samodzielność, sumienność, dobra organizacja pracy własnej, współpraca w zespole;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami lub z zakresu zamówień publicznych;
- Przeszkolenie z zakresu wytycznych regulujących wdrażanie POIiŚ i/lub POPC.
- Wykształcenie: prawnicze, ekonomiczne, stosunki międzynarodowe.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkoleń.Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-14
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu