Contact Center Evolution Expert (Presales, Project Management)

Teamquest Warszawa Wynagrodzenie do negocjacji

Świetna lokalizacja

Wysoka Pensja

Opieka lekarska

Super Atmosfera

Karta MultiSport

Rozwój Kariery

Dla naszego Klienta, firmy będącej liderem na rynku związań omnichannel contact center w modelu chmurowym, obsługującym klientów polskich i zagranicznych, szukamy osoby na stanowisko: Contact Center Evolution Expert (Presales, Project Management)


Wymagania:

  • doświadczenie w rozwoju i utrzymaniu systemów contact center w dużych organizacjach
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów IT z obszaru contact center w dużych organizacjach
  • głęboka wiedza zagadnień biznesowych obsługi klienta w ramach contact center
  • głęboka wiedza terminologii, KPIs Contact Center
  • poglądowa wiedza na temat zagadnień sieciowych, integracyjnych, bazodawnowych
  • chęć rozwoju, wysoki poziom zaangażowania, empatii, umiejętności pracy w zespole, dbałość o szczegóły
  • znajomość zagadnień technicznych związanych z obsługą wielokanałową w contact center (czat, email)


Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie z użyciem AI w Contact Center (boty)
  • doświadczenie z użyciem i wdrożeniami CRM
  • zagadnienia customer engagement
  • kreowanie roadmapy rozwoju produktu,

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • budżet szkoleniowy
  • ubezpieczenie Medicover
  • karta Multisport
  • realna możliwość rozwoju zawodowego


Obowiązki:

  • PreSales
    • wstępna analiza potrzeb klienta, przygotowanie demo, koncepcji prezentacji, informacji do zebrania na spotkaniu
    • prezentacja demo, zebranie potrzeb funkcjonalnych klienta, analiza wykonalności i alternatyw
  • Project Management
    • przygotowanie definicji projektu [wymagania biznesowe, techniczne, funkcjonalne, harmonogramu]
    • prowadzenie projektu, komunikacja i koordynacja z Klientem i zespołami firmy
    • przeprowadzenie szkoleń i analizy po projektowej
    • Ewolucja
    • budowanie relacji doradcy klienta i adwokata klienta w firmie
    • ciągłe zrozumienie potrzeb klienta biznesowych i funkcjonalnych w kontekście rozwoju rozwiązań firmie i nowym możliwości
    • analiza danych klienta, usystematyzowana komunikacja z klientem, prezentacja nowych rozwiązań w koordynacji ze Account Managerem
    • kontrola jakości wsparcia technicznego udział w ścieżce eskalacyjnej, koordynacja z zespołami firmy i producentami rozwiązań
  • Rozwój firmy
    • szukanie rozwiązań na rynku, analiza ich przydatności, inicjacja relacji z potencjalnymi partnerami
    • inicjatywa w rozwoju rozwiązań własnych firmy [wpływ na roadmapę] i dostawców rozwiązań
    • inicjatywa w lepszej organizacji firmy, strategii, indywidualnym rozwoju

Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Contact Center Evolution Expert (Presales, Project Management)

Jaka oferta pracy na stanowisku: Contact Center Evolution Expert (Presales, Project Management) w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy Teamquest lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Contact Center Evolution Expert (Presales, Project Management) Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Contact Center Evolution Expert (Presales, Project Management), praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.Teamquest praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.