Ministerstwo Rozwoju w Warszawie
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
podreferendarz
Ministerstwo Rozwoju
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Obsługiwanie korespondencji i dokumentacji (kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu dyrekcji Departamentu oraz członków Kierownictwa, sporządzanie projektów pism/ odpowiedzi na korespondencje, ewidencjonowanie korespondencji w elektronicznym systemie rejestracji obiegu dokumentów, rozdzielanie zadekretowanej korespondencji pomiędzy pracowników Departamentu)
- Prowadzenie terminarzy i kontaktów (prowadzenie i monitorowanie terminarzy spotkań dyrektora Departamentu i jego zastępcy, przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom Departamentu w celu wsparcia w bieżącej pracy dyrektora i pracowników Departamentu, prowadzenie kontaktów teleadresowych osób i instytucji, z którymi współpracuje Departament)
- Obsługiwanie interesantów, udzielanie informacji ( kierowanie interesantów zgłaszających się osobiście lub telefonicznie do właściwych merytorycznie pracowników, udzielanie informacji w zakresie zadań realizowanych przez Ministerstwo)
- Organizowanie spotkań dla komórki organizacyjnej (organizowanie i obsługa posiedzeń, spotkań, narad, etc., rezerwowanie sal konferencyjnych, cateringu, etc., obsługa gości, interesantów)
- Prowadzenie wskazanych spraw osobowych pracowników (rejestrowanie obecności pracowników oraz prowadzenie ewidencji wyjść prywatnych i służbowych w czasie pracy, prowadzenie zbiorczego planu urlopów pracowników)
- Zapewnianie zaopatrzenia w materiały biurowe i spożywcze
- Archiwizowanie dokumentacji (archiwizowanie i przekazywanie akt spraw do archiwum w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Departamencie)
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
* obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
* praca pod presją czasu
* praca z bazami danych/programami specjalistycznymi
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
* węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
* winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
* wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od ul. Wspólnej
* ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
* praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
* praca w sekretariacie, w pokoju wieloosobowym
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub pod nr tel.(0-22) 273 74 11.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w zakresie obsługi sekretarskiej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zasad funkcjonowania administracji rządowej
- znajomość zadań i struktury organizacyjnej Ministerstwa Rozwoju
- znajomość zadań i struktury organizacyjnej Departamentu Certyfikacji i Desygnacji w Ministerstwie Rozwoju
- wiedza z zakresu funduszy UE
- znajomość zasad obsługi klienta
- umiejętność sporządzania notatek i standardowych pism
- umiejętność organizacji spotkań
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- współpraca
- komunikacja
- rzetelność
- myślenie analityczne
- umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-04-18
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu