Agencja Pracy Tymczasowej Main Partners Sp. z o.o. (certyfikat agencji zatrudnienia nr 13967) jest dynamicznie rozwijającą się firmą rekrutacyjną świadczącą usługi w zakresie rekrutacji oraz pracy tymczasowej.
Pragniemy, aby do naszego grona dołączyła osoba na stanowisku:
ASYSTENT(-KA) DZIAŁU REKRUTACJI
Opis stanowiska pracy:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie w szczególności odpowiedzialna za pomoc w funkcjonowaniu firmy, kontakty z pracownikami, koordynacja bieżących spraw i projektów.
Główne obowiązki:
- realizowanie prowadzonych procesów rekrutacyjnych w Polsce
- prowadzenie oraz nadzór nad bieżącymi zadaniami administracyjnymi
- nadzorowanie prawidłowego obiegu korespondencji i dokumentacji firmowej
- bieżąca współpraca z działem kadrowym
- planowanie, organizacja, koordynacja projektów
- przestrzeganie ustalonych procedur
- dbanie o dobry wizerunek firmy i jakość świadczonych usług
Oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość pakietu MS Office
- znajomość obsługi urządzeń biurowych
- systematyczność, obowiązkowość, rzetelność, odpowiedzialność
- dynamizm, bardzo dobrze rozwinięte umiejętności planowania i doskonałej organizacji czasu pracy
- odporność na stres i umiejętność działania pod presją czasu
- umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz nabycia nowych umiejętności,
- pracę w młodym zespole,
- zatrudnienie na pełny etat
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV.
Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dn. 28.09.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 133, Poz. 883)"
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.