Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko
Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta
Którego/której zadaniem będzie telefoniczna obsługa Klientów w zakresie korzystania z usługi Platformy Canal+ , dosprzedaż usług Internetu i Telefonu oraz wsparcie techniczne.
Naszym ludziom zapewniamy:
- rzetelne, szkolenie przygotowujące do pracy, za które zapłacimy oraz wsparcie doświadczonych trenerów dlatego NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA!
- umowę o pracę
- wynagrodzenie stałe od pierwszej umowy
- w zasięgu ręki atrakcyjny system premiowy
- możliwość awansu w strukturach firmy – 90% rekrutacji do innych działów firmy to rekrutacje wyłącznie wewnętrzne!
- bogaty program socjalny, min. działalność rekreacyjno-sportową
Ale to jeszcze nie wszystko:
- bezpłatna prywatna opiekę medyczna z opieką stomatologiczną oraz opcją dołączenia dowolnej liczby znajomych
- zestaw Canal + (antena, dekoder), czyli możliwość oglądania wszystkich pakietów Platformy Canal+ oraz dostęp do aplikacji mobilnych (HBO GO, NC+GO, Tidal)
- karta Multisport bez limitu wejść na obiekty sportowo-rekreacyjne!
- Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
- Konkursy, imprezy integracyjne i masę eventów, na które zaprosimy Ciebie i Twoich bliskich
Zatem jeśli :
- dopiero zaczynasz lub chcesz rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta oraz sprzedaży
- chętnie pomagasz innym rozwiązywać problemy
- płynnie władasz językiem polskim i posiadasz dobrą dykcję
- jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym