Podsumowanie / Job summary:
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG działającej w kategorii żywności dziecięcej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Brand Managera. Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za zarządzanie marką na Polskim rynku we wszystkich kanałach sprzedaży.
* Doświadczenie w zarządzaniu markami w branży FMCG
* Budowanie strategii marketingowej dla danego brandu
Opis stanowiska / Job description:
- Tworzenie i realizacja strategii rozwoju marki/produktu na poziomie regionu
- Inicjowanie rozwoju nowych produktów na podstawie wiedzy rynkowej i analizy trendów
- Tworzenie briefów komunikacyjnych i współpraca z agencją podczas opracowywania planów komunikacyjnych
- Zarządzanie marketingiem mix marki (polityka promocyjna i cenowa, zarządzanie asortymentem etc.)
- Zarządzanie budżetem marketingowym danego brandu
- Odpowiedzialność za P&L podległej marki
Kogo szukamy / Profile description:
- Około 4 letnie doświadczenie w strukturach marketingu w branży FMCG
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów, zarządzaniu budżetem i P&L marki
- Praktyczne doświadczenie w pracy z analizą danych rynkowych
- Wysoka świadomość biznesowa, wyczucie rynku oraz panujących trendów
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Wykształcenie wyższe - preferowany profil ekonomiczny
- Innowacyjne i kreatywne podejście do pracy
Oferujemy / We offer:
- Możliwość rozwoju i budowania kariery zawodowej w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji i rozpoznawalnych markach
- Pracę w dynamicznej organizacji
- Serdeczną atmosferę i środowisko ludzi z pasją
- Pakiet benefitów firmowych