Wojskowa Komenda Uzupełnień w Płocku
Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Płocku
ul. Jana Kilińskiego 12
09-402 Płock
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizacja zadań poprzez: obsługę kancelaryjno-techniczną, obsługę punktu informacyjnego do służby wojskowej w ramach Narodowych Sił Rezerwowych, Terytorialnej Służby Wojskowej i służby przygotowawczej
- wykonywanie zadań w zakresie przygotowania, uczestnictwa i podsumowania kwalifikacji wojskowej
- prowadzenie ewidencji wojskowej w zakresie powszechnego obowiązku obrony
- współpraca z organami samorządu terytorialnego w zakresie administrowania rezerwami
- współudział w przedsięwzięciach informacyjno-promocyjnych dotyczących służby wojskowej oraz sporządzaniu planów i sprawozdań z jej realizacji
- obsługa petentów i korespondencji w zakresie powszechnego obowiązku obrony
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu i poza nim, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, wymagany kontakt telefoniczny z petentem WKU, krajowe wyjazdy służbowe, reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Kancelaria mieszcząca się na drugim piętrze budynku, brak windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, użytkowanie sprzętu biurowego.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
pracownik będzie zobowiązany do przyjęcia pracowniczego przydziału mobilizacyjnego,
z dokumentów musi jednoznacznie wynikać:
- długość doświadczenia zawodowego lub staż pracy,
- na jakie stanowisko aplikuje się,
wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane,
w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego,
kandydaci zakwalifikowani zastaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej,
oferty:
- złożone lub przesłane po terminie bądź niekompletne nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
- odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
planowane techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- test wiedzy,
- zadanie symulacyjne,
- wywiad strukturalizowany,
(do zadania symulacyjnego i wywiadu zostanie dopuszczonych 3 najlepszych kandydatów),
dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: 261-441 222.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość przepisów do prowadzenia ewidencji wojskowej
- znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem pakietu Microsoft Office, Excel, poczty elektronicznej
- umiejętność obsługi urządzeń wspomagających pracę biurową
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- znajomość "Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie ON"
- znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych
- umiejętność pracy w zespole i analitycznego myślenia
- odporność na stres, dyspozycyjność
- komunikatywność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-04-03
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu