L.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i skutecznie, dostosowując nasze usługi do potrzeb rynku i oczekiwań naszych klientów. Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest zrozumienie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców.
Nasze motto 'Wszystko zależy od ludzi' oznacza, że zawsze stawiamy na pierwszym miejscu ludzi - zarówno naszych klientów, jak i kandydatów. Dbamy o to, aby każdy kandydat otrzymał konstruktywną informację zwrotną i czuł się częścią procesu. Jesteśmy tu po to, aby pomóc Ci znaleźć pracę, która spełni Twoje oczekiwania.
Dla naszego Klienta, globalnej firmy z branży nowoczesnych technologii, poszukujemy osoby na stanowisko:
Twoje główne zadania:
-
Zarządzanie zadaniami związanymi z łańcuchem dostaw w branży lotniczej: analiza zapotrzebowań (PR), zarządzanie zamówieniami (PO), tworzenie ofert, kontrola eksportu, sprzedaż materiałów, zamienniki materiałów, zwroty, terminy dostaw, brakujące części i rozwiązywanie sporów
-
Ścisła współpraca z Front Office i osobami kontaktowymi w celu uzyskania wyjaśnień i aktualizacji
-
Optymalizacja poziomu zapasów w systemie SAP
-
Dokumentowanie procesów i najlepszych praktyk
-
Udział w spotkaniach zespołowych i z klientami
-
Codzienna komunikacja z dostawcami i klientami
-
Realizacja celów biznesowych i wskaźników SLA
-
Zapewnienie efektywności procesów i wysokiej jakości pracy
-
Identyfikowanie obszarów do usprawnień procesów
Wymagania:
-
Doświadczenie w pracy z klientem lub w prowadzeniu negocjacji
-
Gotowość do kontaktu z klientami (telefonicznie/mailowo) oraz proaktywne podejście
-
Umiejętność pracy zespołowej i efektywnej współpracy z innymi
-
Zdolność do realizacji wielu zadań jednocześnie i obsługi zadań ad hoc
-
Dodatkowe doświadczenie lub wykształcenie w zakresie zakupów, logistyki lub zarządzania łańcuchem dostaw będzie atutem
-
Znajomość języków: hiszpański - poziom C1, angielski - minimum B2
-
Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
Nasz klient oferuje:
-
Premia za wyniki przyznawana dwa razy w roku
-
Premia za polecenie pracownika
-
Możliwości rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach wewnętrznych
-
Dostęp do platformy szkoleniowej wspierającej rozwój umiejętności
-
Codzienne wykorzystanie języka francuskiego
-
Prywatna opieka medyczna (z możliwością rozszerzenia na członków rodziny)
-
Dofinansowanie karty Multisport lub punkty w systemie MyBenefit
-
Atrakcyjne grupowe ubezpieczenie
-
Dostęp do platformy well-beingowej, w tym bezpłatne sesje z psychologiem
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - bez okresu próbnego
-
Sprzęt IT zapewniony przez firmę
-
Dodatkowe świadczenia z Funduszu Socjalnego
-
Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
-
Możliwość udziału w akcjach charytatywnych, wydarzeniach sportowych i prozdrowotnych
-
Praca hybrydowa (2 dni w biurze w tygodniu w Łodzi)