Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.
Obecnie dla naszego Klienta - firmy z branży technicznej - szukamy osób do pracy na stanowisku: Kupiec operacyjny, miejsce pracy: Gdynia/Rumia.
Na tym stanowisku zajmiesz się:
- tworzeniem oraz wdrażaniem strategii zakupowych dla konkretnych kategorii produktów,
- poszukiwaniem, weryfikacją, wyborem, oceną i audytem dostawców, a także zarządzaniem dostawcami w systemie SRM,
- podpisywaniem umów handlowych oraz negocjowaniem warunków współpracy z dostawcami krajowymi i zagranicznymi,
- strategicznym poszukiwaniem alternatywnych dostawców w Polsce i zagranicą,
- optymalizacją kosztów zakupów,
- bieżącą współpracą wewnątrz i na zewnątrz firmy w tym komunikacją w ramach procesu zakupu,
- czuwaniem nad terminowymi dostawami materiałów zgodnie z ustalonym harmonogramem i stanami magazynowo - produkcyjnymi,
- przygotowywaniem różnorodnych raportów oraz aktualizowaniem danych w systemie ERP,
- przygotowywaniem oraz realizacją zapytań ofertowych i zamówień.
To praca dla Ciebie, jeśli:
- masz wykształcenie wyższe - najlepiej techniczne lub ekonomiczne,
- możesz pochwalić się kilkuletnim (min. 3-letnim) doświadczeniem zawodowym na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- posiadasz doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej SAP) oraz znasz dobrze pakiet MS Office, a w szczególności MS Excel,
- cechują Cię wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz interpersonalne,
- potrafisz planować, tworzyć strategie, a także właściwie organizować swój czas pracy,
- jesteś osobą zaangażowaną, rzetelną, dokładną i samodzielną,
- masz bardzo dobrze rozwiniętą umiejętność analitycznego myślenia i analizy danych,
- potrafisz efektywnie ustalać priorytety w pracy, a także samodzielnie kontrolować swoje zadania tak aby wszystkie transakcje i zamówienia były realizowane terminowo i na czas,
- posiadasz znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie umożliwiającą swobodny kontakt z dostawcami,
- jesteś gotowy/-a do odbywania podróży służbowych w tym zagranicznych,
- masz prawo jazdy kat. B.
Co otrzymasz w zamian:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe w przedziale pomiędzy 6000 a 6500 PLN netto + system premiowy,
- możliwość ciągłego rozwoju zawodowego,
- dużą samodzielność działania w organizacji i sposobie pracy,
- bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- nowoczesne narzędzia pracy (telefon, laptop również do użytku prywatnego),
- pracę w przyjaznej i koleżeńskiej atmosferze w firmie,
- liczne benefity (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do kart sportowych, dofinansowanie do nauki i szkoleń, w tym języków obcych, ubezpieczenie na życie, spotkania integracyjne, parking dla pracowników, paczki świąteczne, wyprawki dla dzieci, imprezy okolicznościowe dla pracowników oraz ich rodzin itp.),
- dodatkowe świadczenia socjalne.