HR for Business sp. z o.o dla swojego Klienta- firmy z długoletnim doświadczeniem w branży usług porządkowo- czystościowych- poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:
Kierownik usług sprzątających
Miejsce pracy: Kraków i okolice.
Zadania do realizacji:
-
Zarządzanie podległym personelem, nadzór nad pracownikami
-
Nadzór i kontrola wykonywanej usługi
-
Szkolenie i wdrażanie nowych pracowników
-
Zaopatrzenie obiektów w środki czystości oraz sprzęt niezbędny do wykonywania usług
-
Prowadzenie dokumentacji służbowej
Wymagania:
-
Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (WORD, EXCEL)
-
Czynne prawo jazdy kat. B
-
Dobra organizacja pracy własnej
-
Doświadczenie w pracy w branży usług czystościowo-porządkowych
-
Umiejętność zarządzania podległym zespołem
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- cały etat
-
Stabilną zatrudnienie w ramach umowy i pracę
-
Samochód służbowy
-
Premia uznaniowa
-
Możliwość wyrobienia dodatkowych godzin
-
Pełną wyzwań pracę w jednej z największych firm z segmentu Cleaning w Polsce
-
Możliwość przystąpienia do dobrowolnego ubezpieczenia na życie i pakietu medycznego
-
Szkolenie
-
Wynagrodzenie zawsze w terminie
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie cv za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Na aplikacji prosimy o zawarcie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę dla HR for Business Sp. z o.o. na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją tego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych, które odbędą się w okresie najbliższych 5 lat. Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest HR for Business Sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu 53-111, ul. Ślężna 118.