AmerPharma to firma, która specjalizuje się w produkcji żywności funkcjonalnej, odżywek dla sportowców i suplementów diety. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 30 krajach. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy specjalizującej się w obszarze foodtech Humble Group AB. Rozwijanie nowych produktów jest naszą pasją, a zadowolenie klienta celem firmy. Zespół składa się z ludzi ambitnych, z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników prężnie się rozwijamy, a nasze wyniki zostały docenione w Konkursie o Nagrodę Gospodarczą Prezydenta Miasta Lublina w kategorii "Młode Firmy" i "Obecność na rynku globalnym", w PARP w konkursie na najlepsze inicjatywy pracownicze oraz w KIG "Top Pierwszoroczniak E-commerce".
- utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami,
- negocjowanie warunków zakupów,
- nadzór nad realizacją zamówień i jakością dostaw,
- wprowadzanie dokumentów zakupowych do systemu,
- zarządzanie gospodarką magazynową podległych grup asortymentowych,
- nadzór i dbanie o kartotekę towarową,
- wyszukiwanie nowych dostawców,
- koordynacja i monitoring terminowości realizacji zamówień i dostaw,
- przygotowanie i bieżąca analiza danych dotyczących oceny dostawców,
- generowanie oszczędności w obszarze zakupów,
- proponowanie usprawnień organizacyjnych,
- dbanie o prawidłowy poziom zapasów materiałów gwarantujący wysoką rotację zapasów przy wysokim poziomie obsługi produkcji.
- minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku zakupowca (osoby zamawiającej towary u dostawców) - obowiązkowo,
- znajomość branży spożywczej - mile widziana,
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra umiejętność negocjacji,
- zdolność do pracy pod presją czasu,
- znajomość aplikacji Microsoft Office (Excel),
- umiejętność analitycznego myślenia i planowania,
- angielski - w stopniu dobrym,
- mile widziana znajomość Lean Management.
- umowę o pracę/kontrakt B2B - 1 etat,
- możliwość pracy hybrydowej (wymagana obecność 3-4 dni w tygodniu w biurze w Lublinie),
- ciekawe benefity pracownicze (dofinansowanie do wczasów, dodatek stażowy, program Nagroda 2000, zniżki na produkty Amerpharmy, możliwość pracy z domu, elastyczny czas pracy pozwalający na godzenie pracy z życiem prywatnym, witamina c w okresie jesienno - zimowym, owoce/warzywa, kawa, herbata, lody latem, wyposażenie dodatkowe typu: kremy do rąk, płyny do ust, itp., świętowanie nowego klienta (wino dla handlowca, poczęstunek dla pracowników), wsparcie pracodawcy w rozwoju pracownika (coaching, szkolenia...), program poleceń nowych pracowników, spotkania świąteczne, piknik letni),
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku,
- realna możliwość rozwoju i zwiększania swoich kompetencji,
- otwarte i bardzo przyjazne środowisko pracy,
- szacunek we wzajemnych relacjach,
- otwartość pracodawcy na realizację własnych pomysłów.
Regularnie pytamy naszych pracowników o poziom zadowolenia z pracy. Co najbardziej cenią w AmerPharmie?
Oto ich odpowiedzi:
- "dobra pensja, która zawsze jest na czas"
- "atmosfera"
- "możliwość rozwoju i awansu"
Dołącz do grona naszych zadowolonych pracowników :)