Specjalista Helpdesk

W ESKOM od 2003 roku świadczymy usługi w modelu Outsourcingu IT oraz dostarczamy rozwiązania i technologie dla średnich i dużych organizacji.

Cały czas jesteśmy blisko społeczności IT - współorganizując Mistrzostwa Polski MTB Informatyków i Branży IT, bierzemy też udział w turniejach brydżowych i rajdach samochodowych.

W naszej pracy zawsze kierujemy się dobrem naszych Klientów. Procesowe podejście oraz wykorzystanie eksperckiego doświadczenia w realizacji zadań gwarantuje najwyższy poziom świadczonych usług informatycznych. Stale podnosimy nasze kompetencje, certyfikujemy się, a bezpieczeństwo jest dla nas najwyższym priorytetem.

W 2020 r. znaleźliśmy się wśród zaszczytnego grona laureatów rankingu Diamenty Forbesa oraz po raz trzeci otrzymaliśmy statuetkę "Gazeli Biznesu"
Dbamy o rozwój i odpowiednią motywację pracowników wierząc, że przekłada się to na rozwój całej organizacji.

Zadania:

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
  • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
  • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
  • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
  • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
  • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

Wymagania:

  • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
  • Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
  • Znajomość Windows Server,
  • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
  • Znajomość metodyki ITIL,
  • Znajomość usługi Microsoft Exchange,
  • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
  • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
  • Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
  • Komunikatywność,
  • Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Oferujemy:

  • Długoterminową współpracę,
  • Rozwój w obszarze Administracji IT,
  • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
  • Wynagrodzenie w przedziale: 4000-7000 zł netto na B2B lub 4000-7000zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
  • Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury,
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
  • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.


Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Specjalista Helpdesk

Jaka oferta pracy na stanowisku: Specjalista Helpdesk w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy ESKOM IT Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Specjalista Helpdesk Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Specjalista Helpdesk, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.ESKOM IT Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.