W ESKOM od 2003 roku świadczymy usługi w modelu Outsourcingu IT oraz dostarczamy rozwiązania i technologie dla średnich i dużych organizacji.
Cały czas jesteśmy blisko społeczności IT - współorganizując Mistrzostwa Polski MTB Informatyków i Branży IT, bierzemy też udział w turniejach brydżowych i rajdach samochodowych.
W naszej pracy zawsze kierujemy się dobrem naszych Klientów. Procesowe podejście oraz wykorzystanie eksperckiego doświadczenia w realizacji zadań gwarantuje najwyższy poziom świadczonych usług informatycznych. Stale podnosimy nasze kompetencje, certyfikujemy się, a bezpieczeństwo jest dla nas najwyższym priorytetem.
W 2020 r. znaleźliśmy się wśród zaszczytnego grona laureatów rankingu Diamenty Forbesa oraz po raz trzeci otrzymaliśmy statuetkę "Gazeli Biznesu"
Dbamy o rozwój i odpowiednią motywację pracowników wierząc, że przekłada się to na rozwój całej organizacji.
Zadania:
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
- Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
- Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
- Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
- Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
- Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.
Wymagania:
- Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
- Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
- Znajomość Windows Server,
- Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
- Znajomość metodyki ITIL,
- Znajomość usługi Microsoft Exchange,
- Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
- Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
- Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
- Komunikatywność,
- Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy:
- Długoterminową współpracę,
- Rozwój w obszarze Administracji IT,
- Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
- Wynagrodzenie w przedziale: 4000-7000 zł netto na B2B lub 4000-7000zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
- Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury,
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
- Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.