W sercu francuskiej Bretanii, w miejscowości La Gacilly, przeniknięty pasją do świata roślin Yves Rocher stworzył markę, która już ponad 50 lat pielęgnuje kobiecą urodę na całym świecie.
Unikatowy model biznesowy oparty na kontrolowaniu procesów, zaczynając od uprawy roślin poprzez produkcję i własną dystrybucję, gwarantuje najwyższą jakość produktów z jednoczesnym poszanowaniem przyrody. Wszystkie nasze produkty pochodzą z organicznych upraw, wykorzystujemy surowce wtórne do produkcji opakowań i sadzimy drzewa dla przyszłych pokoleń.
Jako firma Yves Rocher cenimy piękno i chcemy się nim dzielić. Właśnie dlatego naszym hasłem przewodnim jest: Act Beautiful. Jeżeli chcesz przyczynić się do tego, żeby ten świat był lepszy, dołącz do nas!
Opis Stanowiska
- Weryfikowanie jakości Obsługi Klienta zgodnej ze standardami Marki
- Rozwijanie umiejętności sprzedażowych pracowników poprzez aktywne prowadzenie treningów / instruktażu na stanowisku pracy oraz ćwiczeń praktycznych w sklepach Yves Rocher na terenie regionu
- Korygowanie błędnych zachowań sprzedażowych bezpośrednio na sali sprzedaży
- Wskazywanie korzyści płynących ze stosowania wskazanych standardów sprzedaży i budowanie pozytywnego nastawienia do ich stosowania przez personel sklepów własnych i franczyzowych
- Follow up poszkoleniowy
- Regularne szkolenia z nowych produktów i wszelkich nowości dotyczących technik sprzedaży dla pracowników sklepów oraz biura Yves Rocher Polska
- Organizacja szkoleń (logistyka, sale, wyposażenie, materiały szkoleniowe)
- Przygotowywanie i aktualizowanie scenariuszy, materiałów oraz narzędzi szkoleniowych, w tym tłumaczenia z języka angielskiego
- Proponowanie i opracowywanie szkoleń wspierających realizację bieżącej strategii operacyjnej w sklepach i podnoszenie wskaźników sprzedażowych we współpracy z Kierownikiem ds. Retail Polska oraz Kierownikami Regionalnymi
Oczekiwania
- Doświadczenie w kontakcie z Klientem na sali sprzedaży (jako sprzedawca, kierownik sklepu, kierownik regionalny)
- Gotowość do podróży służbowych
- Komunikatywność, umiejętność udzielania oraz przyjmowania informacji zwrotnej
- Język angielski na poziomie komunikatywnym
- Otwartość na zmiany i elastyczność
- Aktywne prawo jazdy kat. B
Mile widziane
- Doświadczenie trenerskie
- Doświadczenie w branży kosmetycznej
Co oferujemy naszym pracownikom:
Nowoczesne i zielone biuro w centrum Warszawy;
Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej;
Kreatywne i otwarte na innowacje środowisko pracy;
Wspólne świętowanie dużych i małych sukcesów;
Pracę w przyjaznym i pozytywnym zespole;
Ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna;
Miesięczne doładowanie na platformie Mybenefit;
Miesięczne dofinansowanie posiłków;
Rabat na nasze kosmetyki;
Uczestnictwo w licznych akcjach CSR (20% celów każdego pracownika to cele związane z działaniami CSR)
A co najważniejsze - atmosfera Zaufania, Odpowiedzialności, Współpracy i Uznania
Zapraszamy do aplikowania!