Chciałbyś zdobyć wartościowe doświadczenie zawodowe, ale też mieć możliwość interesującej ścieżki awansu?
A może jesteś z tych osób, które stawiają na fajną atmosferę w pracy pośród międzynarodowego zespołu, który w dodatku lubi pomagać innym w rozwiązywaniu ich mniejszych i większych problemów?
Od dziś masz możliwość dołączenia do naszego zespołu jako Wsparcie klienta z jęz. niemieckim :-)
Jeśli:
* znasz biegle język niemiecki (min. B2),
* język angielski nie stanowi dla Ciebie wyzwania w podstawowej komunikacji
* posiadasz zdolności komunikacyjne i jesteś osobą, która lubi pomagać innym
To szukamy właśnie kogoś takiego jak TY! :)
Twoim dodatkowym atutem podczas procesu rekrutacyjnego, będzie doświadczenie na podobnym stanowisku lub związane z obsługą klienta,
Na czym polega praca:
- Wsparcie techniczne wewnętrznych struktur firmy
- Odpowiednia selekcja i przydział zgłoszeń do odpowiednich grup
- Rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych
- Kontakt z klientem i innymi działami poprzez e-mail i chat w jęz. niemieckim
Skoro wymagamy to i dajemy w zamian od siebie:
- Współpracę w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość zdobycia certyfikatu z metodyki ITIL
- Pracę od poniedziałku do piątku od 8:30 do 16:30
- Możliwość częściowej pracy zdalnej, w określonych sytuacjach
- Wsparcie i pełne szkolenie wprowadzające
- Szansę na zdobycie wartościowego doświadczenia, który pomoże Ci w awansie
Prześlij nam swoje CV -- byśmy mogli się z Tobą skontaktować jak najszybciej.