-
pozyskiwanie nowych klientów (wyłącznie B2B z rynku polskiego),
-
budowanie i utrzymywanie długofalowych, trwałych relacji z klientami,
-
rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów,
-
realizowanie założonych planów sprzedażowych,
-
przygotowywanie ofert oraz prezentacji handlowych,
-
bieżąca analiza rynku, działań konkurencji i zakresu oferowanych usług,
-
kontakt z Klientem przed przygotowaniem oferty,
-
dobór najlepszych koncepcji marketingowych dla Klienta,
-
mailowy, telefoniczny i bezpośredni (lub online) kontakt z Klientem,
-
nawiązywanie pierwszego kontaktu z potencjalnymi klientami,
-
wyszukiwanie i budowanie baz danych,
-
korzystanie z narzędzi do automatyzacji sprzedaży, mailingów i LinkedIna,
-
bezpośrednia współpraca z działem marketingu,
-
wprowadzanie danych do systemu CRM i raportowanie,
-
poszukiwanie nowych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów.
-
min. 1-2 lata doświadczenia (najlepiej agencja seo, web, social media, interaktywna, kreatywna, reklamy),
-
doświadczenie w sprzedaży B2B,
-
łatwość w nawiązywaniu kontaktów internetowo i przez telefon,
-
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
-
swoboda prowadzenia rozmów, komunikatywność i umiejętność prowadzenia prezentacji,
-
samodzielność w działaniu, skrupulatność, terminowość i odpowiedzialność,
-
dbałość o detale, dobra znajomość zasad ortografii i stylistyki,
-
ogólna wiedza z zakresu sprzedaży i Digital Marketingu,
-
jeśli ponadto znasz branżę IT -- to znaczy, że powinniśmy porozmawiać!
-
pracę w przyjaznej i nie-korporacyjnej atmosferze,
-
możliwość całkowitej pracy zdalnej,
-
elastyczny czas pracy w godzinach 7:30-18:00,
-
elastyczność w zakresie formy zatrudnienia i godzin pracy,
-
jasne zasady wynagrodzeń i prowizji,
-
niezależne stanowisko, dużą swobodę w działaniu i realizacji swoich pomysłów sprzedażowych,
-
możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w warsztatach i szkoleniach
-
możliwość kształtowania swojego środowiska pracy,
-
pracę na mierzalnym i ciągle udoskonalanym procesie sprzedaży.