Jeśli spełniasz poniższe niezbędne wymagania:
- wykształcenie wyższe
- minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe w udzielaniu zamówień zamówień publicznych lub minimum 3 -letnie doświadczenie pracy zwiazanej ze stosowaniem przepisów prawa zamówień publicznych lub minumum 3- letnie doświadczenie w kontroli postępowań o udzielanie zamówień publicznych
- minimum 5 lat stażu pracy
Twoim atutem są:
- wykształcenie wyższe (prawo, bezpieczeństwo informacji, bezpieczeństwo wewnętrzne, polityka społeczna, ubezpieczenia społeczne, rachunkowość, ekonomia, zarządzanie kadrami, prawo pracy, administracja, zamówienia publiczne, kontroling, finanse publiczne, audyt wewnętrzny, audyt śledczy, zarządzanie ryzykiem )
- studia podyplomowe (kontrola wewnętrzna, audyt, kontroling, audyt bezpieczeństwa, prawo pracy, prawo finansowe, inwestycje, kontrola finansowa, finanse publiczne, zamówienia publiczne, administracja)
Posiadasz dodatkowe umiejętności:
- umiejętność obsługi programów wchodzących w skład pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook)
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- negocjowanie i wywieranie wpływu
- podejmowanie decyzji
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- rozwiązywanie problemów
Na stanowisku ds. kontroli możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:
- przeprowadzanie w Zakładzie kontroli instytucjonalnej oraz postępowań wyjaśniających,
- weryfikację prawidłowości dokumentacji sporządzanej przez Centra Kontroli Wewnętrznej w ramach realizowanych kontroli i postępowań wyjaśniających,
- kierowanie zespołami kontrolującymi złożonymi z pracowników Departamentu i CKW lub innych komórek organizacyjnych Zakładu,
- analizę i opracowywanie wyników przeprowadzonych kontroli oraz sporządzanie bieżących informacji w tym zakresie,
- przygotowywanie propozycji tematów do rocznego planu kontroli Zakładu,
- opracowywanie programów kontroli.
Prześlij następujące dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodwe
Termin, do którego należy składać dokumenty 17 listopada 2020 roku
Co jeszcze trzeba wiedzieć:
- umowa na czas zastępstwa
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
U nas zyskasz:
- stabilne zatrudnienie
- atrakcyjne wynagrodzenie, system nagród
- bogaty pakiet benefitów
- szansę budowania własnych kompetencji i współpracy zespołowej
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem wewnętrznym ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- praca ma charakter terenowy,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:
„Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa."
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zuspl) w zakładce "Praca w ZUS".