Manager ds. komercjalizacji i powierzchni handlowych
 
Ile razy w tygodniu pojawiasz się w Galerii Handlowej? Nie miałeś nigdy tak, że gdy nie znalazłeś swojego ulubionego sklepu myślałeś sobie „ Przecież to fajny i popularny sklep. Gdybym miał na to wpływ to by tu był"? Właśnie w tej chwilii masz niepowtarzalną okazję mieć wpływ na to jak będzie będzie wyglądała taka Galeria i sprawić, że stanie się to ulubione Shopping place Krakowian.
Kiedy do Nas dołączysz -- możesz liczyć na:
	- 
	Pełne wsparcie i przygotowanie do pracy wraz ze szkoleniami, które podniosą Twoje kompetencje 
- 
	Dwuskładnikowe wynagrodzenie, w którym prowizja może być naprawdę solidna 
- 
	Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia lub każdy inny rodzaj jaki jest dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem 
	- 
	Realną szansę na zdobycie rozwoju zawodowego jak i możliwości otrzymaniu awansu na stanowisko Dyrektora obiektu 
- 
	Możliwość poznania ciekawych ludzi i reprezentowania firmy podczas różnego rodzaju targach branżowych 
- 
	Samodzielne stanowisko z dużymi możliwościami wdrażania własnych pomysłów i wykorzystaniem swoich własnych umiejętności
 
 
Chcielibyśmy byś był osobą, która:
	- 
	Może się pochwalić kilkuletnim doświadczeniem związanym z wynajmem komercyjnym lub wynajmem powierzchni biurowych 
- 
	Ma już doświadczenie w pracy z klientem biznesowym 
- 
	Potrafi zająć się kwestiami budżetowymi w zakresie zarządzania i rozliczania 
- 
	Potrafi znaleźć takie rozwiązanie sytuacji, które zadowoli zawsze obie strony 
- 
	Stawia na chęć wykorzystania swoich umiejętności sprzedażowych jak i wiedzy 
- 
	Chciałaby mieć realny wpływ na tworzenie ulubionego miejsca Krakowian 
 
Twoim głównym targetem będzie komercjalizacja powierzchni galerii handlowej, w związku z tym na ten cel składają się takie zadania jak:
	- 
	Obsługa obecnych klientów, negocjacje nowych i dotychczasowych umów 
- 
	Analiza nie tylko portfeli klientów, ale i badanie ich potrzeb 
- 
	Działania marketingowe mające na celu zwiększenie ruchu w galerii -- organizacja eventów, reklam wizualnych wewnątrz i poza galerią 
- 
	Przygotowywanie budżetu w oparciu o przychody z funduszu reklamowego 
- 
	Nadzór nad wszystkimi firmami zewnętrznymi którym zostały zlecone jakiekolwiek prace na obiekcie 
 
Zależy nam na tym byś był osobą, która przede wszystkim stawia na jakość i profesjonalizm, ale jednocześnie potrafi nawiązac długofalowe i dobre relacje z klientami. Chcemy byś dobrze czuł się w naszym zespole dlatego jeśli również stawiasz nie tylko na swój rozwój, ale i na miłą atmosferę w pracy - prześlij nam swoją aplikację CV wraz z numerem telefonu, abyśmy mieli do Ciebie bezpośredni kontakt.