Kancelaria Radcy Prawnego Iwony Renz poszukuje kandydata na stanowisko Pracownik sekretariatu
Zadania na stanowisku:
- obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej, wysyłanie korespondencji
- prowadzenie terminarza rozpraw sądowych i spotkań
- koordynowanie i archiwizacja dokumentów
- zarządzanie kalendarzem, przygotowanie i obsługa spotkań
- obsługa sekretariatu i urządzeń biurowych
- zakupy artykułów na potrzeby biura
- kontakt z instytucjami oraz firmami zewnętrznymi
- bieżące kontakty z klientami
- dostarczanie dokumentów do odpowiednich urzędów
- przygotowywanie rozliczeń
- prowadzenie spraw zleconych przez prawników, w szczególności przygotowywanie projektów pism, korespondencji i dokumentów
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
- punktualność, dokładność, skrupulatność, terminowość i sumienność
- biegła znajomość obsługi komputera (MS OFFICE) i urządzeń biurowych i internetu
- zaangażowanie i doskonała organizacja pracy, w tym umiejętność koordynowania kilku zadań jednocześnie i umiejętność nadawania priorytetów
- znajomość języka angielskiego
- odporność na stres oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- wysoka kultura osobista
Oferta:
- umowa o pracę, stabilna praca w prężnie działającej kancelarii prawnej
- możliwość zdobycia nowego doświadczenia
- dobre warunki finansowe
- praca od poniedziałku do piątku