Dla naszego Klienta rozwijającego swój własny produkt (sales i marketing automation tool) poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Marketingu. Z uwagi na powiększający się zespół firma poszukuje nowego współpracownika. Praca na miejscu w warszawskim biurze (Praga).
Zakres obowiązków:
- planowanie i prowadzenie działań marketingowych we współpracy z działem sprzedaży;
- prowadzenie kampanii w modelu efektywnościowym w kanałach Google Ads, Facebooks Ads, Linkedin;
- prowadzenie profili firmy na Facebooku, Linkedin, Instagram;
- tworzenie materiałów promocyjnych: ulotki, one-pagery, infografiki, grafiki do social mediów;
- tworzenie (w oparciu o dostarczone materiały) prezentacji sprzedażowych i konferencyjnych;
- planowanie akcji specjalnych związanych np. z obecnością firmy na konferencji, targach, itd.
- aktualizacja strony internetowej;
Czego od Ciebie oczekujemy?
- minimum 2 letniego doświadczenia w marketingu B2B, w szczególności w marketingu rozwiązań SaaS, software house, IT - czyli umiesz sprawić, żeby relatywnie nudny kawałek kodu wzbudzał emocje nawet u blogerek modowych
- minimum półrocznego doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads i FB Ads, Linkedin, których celem jest wygenerowanie leadu, czyli wiesz, że marketing to nie tylko działania wizerunkowe, ale również wspierające sprzedaż
- umiejętności analitycznych niezbędnych do wyciągania właściwych wniosków z danych z różnych systemów (statystyki własne, Analytics, Facebook) - nie musisz znać Pythona, ale musisz rozumieć, gdzie opłaca się wydawać budżet, żeby mieć odpowiedni ROI
- umiejętności tworzenia (info)grafik na potrzeby social mediów (znajomość formatów i wymagań) przy użyciu takich narzędzi jak Canva, Infogram, itd. - możesz też być hardcorem i robić to w Paint
- umiejętności planowania publikacji w social media przy użyciu narzędzi takich jak HootSuite, Buffer, CoSchedule, Sprout Social lub innych, oczywiście możesz wszystko robić ręcznie, ale my lubimy automatyzować
- praktycznej znajomości Wordpressa (nie zaszkodzi, jeśli znasz przy okazji podstawy HTML pomagające w formatowaniu tekstu) - spokojnie, już go zainstalowaliśmy, Ty musisz opublikować sformatowany tekst (z ładnym zdjęciem lub grafiką)
- praktycznej znajomości PowerPointa (co oznacza, że umiesz zrobić prezentację, której nikt się nie będzie wstydził, a nawet każdy chciałby taką mieć) oraz Excela (np. potrafisz zrobić tabelę przestawną i udowodnić, że wydana kasa odpowiednio pracuje)
- samodzielności w realizacji zadań pod presją czasu (oznacza to, że książkę Getting Things Done sam możesz napisać, jesteś typem egzekutora, który działa od razu, a odkładnie na później zostawia konkurencji)
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, czyli nie musisz czytać w oryginale Shakespeare’a, ale tekst ’latest trends in marketing automation’ zrozumiesz, a nawet wyciągniesz odpowiednie wnioski
- umiejętności zwracania uwagi na szczegóły - honor nie pozwala Ci na wypuszczenie materiałów z literówkami, a brak estetyki przyprawia Cię o potężny ból głowy,
- możesz nie wiedzieć kto napisał ’A niechaj narodowie wżdy postronni znają’ ale Twoje pióro jest lekkie nie tylko dlatego że niewiele waży,
- doświadczenie w marketingu rozwiązań klasy marketing&sales automation będzie dużym atutem - czyli teoretycznie byłoby dobrze gdybyś wcześniej pracował(a) w konkurencji, ale według naszych klientów jesteśmy bezkonkurencyjni
Oferujemy:
- dowolna umowa - umowa o pracę, zlecenie, B2B,
- podstawowe wynagrodzenie brutto na UoP - 4000 - 6000 zł (netto w przypadku B2B),
- dodatkowe premie ustalane indywidualnie,
- płatny urlop (ilość dni zależna od stażu pracy),
- brak wyjazdów służbowych
- możliwość awansu w ramach stanowiska (szczegóły ustalane indywidualnie)
- szkolenia wewnętrzne, firmowe eventy
- narzędzia pracy: smartfon + laptop
- karta Multisport
- POZOSTAŁE INFORMACJE:
- brak możliwości pracy zdalnej, preferowana praca w biurze,
- standardowe godziny pracy: 9:00 - 17:00 (chcesz pracować w innych godzinach? Jesteśmy elastyczni)
- bezpośredni przełożony: Sales director / New Business Director
- wielkość zespołu, do którego dołączysz: 6 osób (łącznie firma zatrudnia 17 osób)
- najbliższe otoczenie współpracowników: open space dzielony przez dział wdrożeniowy i dział sprzedaży