Obecnie powiększamy zespół w Krakowie, który odpowiada za wsparcie pracowników, głównie w kwestiach benefitów. Poszukujemy osób, dla których korzystanie na co dzień z języka hiszpańskiego jest pasją, chcą doskonalić swoje umiejętności językowe oraz szlifować zdolności komunikacyjne. Jest to świetna okazja, by móc pracować w międzynarodowej organizacji oraz zdobywać cenne doświadczenie.
Informacje o projekcie:
Branża: consulting
Rodzaj projektu: Customer Service
Lokalizacja: Kraków
Harmonogram pracy: praca od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-19:00 (8,5 h pracy)
Wymagany język: hiszpański oraz angielski - min. B2+
Zakres projektu:
- Zapewnienie wysokiej jakości wsparcia telefonicznego, e-mailowego
- Skuteczne rozwiązywanie problemów oraz zapytań
- Współpraca z innymi działami
- Wsparcie na 1 linii kontaktu
- Współpraca z innymi działami w przypadku trudniejszych przypadków
- Terminowa realizacja zadań
Wymagania dotyczące kompetencji:
- Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego (B2+)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2+)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Doświadczenie w customer service
- Wysoko rozwinięta kreatywność
- Nastawienie na współpracę
- Otwartość na nowe wyzwania
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Darmową opiekę stomatologiczną
- Bogaty pakiet socjalny m.in. kartę Multisport, ubezpieczenie
- Stabilność zatrudnienia, po okresie próbnym - stała umowa
- Możliwość rozwoju kariery i indywidualnego rozwoju
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole w międzynarodowym środowisku
- Program szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- Wiele imprez towarzyskich oraz akcji charytatywnych