W sercu francuskiej Bretanii, w miejscowości La Gacilly, przeniknięty pasją do świata roślin Yves Rocher stworzył markę, która już 60 lat pielęgnuje kobiecą urodę na całym świecie.
Unikatowy model biznesowy oparty na kontrolowaniu procesów, zaczynając od uprawy roślin poprzez produkcję i własną dystrybucję, gwarantuje najwyższą jakoś produktów z jednoczesnym poszanowaniem przyrody.
Jako firma Yves Rocher cenimy piękno i chcemy się nim dzielić. Właśnie dlatego naszym hasłem przewodnim jest: Act Beautiful. Jeżeli chcesz przyczynić się do tego, żeby ten świat był lepszy, dołącz do naszego zespołu w Polsce już teraz!
Za co będziesz odpowiedzialny:
- Rekrutację, motywowanie i rozwijanie kompetencji pracowników sklepu,
- Realizację planów sprzedaży,
- Raportowanie do centrali firmy,
- Dbanie o wizualizację sklepu i promocję zgodnie z naszą polityką merchandisingu.
Zachęcamy do aplikowania, jeżeli masz takie kompetencje jak:
- Masz minimum roczne doświadczenie w kierowaniu kilkuosobowym zespołem,
- Jesteś osobą dynamiczną, zorganizowaną i umiejącą ustalać priorytety działań,
- Jesteś osobą dyspozycyjną i zaangażowaną w wykonywaną pracę,
- Masz wysokie umiejętności interpersonalne,
- Znasz pakiet MS Office.
- Doświadczenie w handlu będzie dodatkowym, cenionym atutem.
Co oferujemy naszym pracownikom:
- Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- Motywacyjny system wynagrodzeń (premie miesięczne i kwartalne)
- Konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami,
- Profesjonalne szkolenia produktowe i sprzedażowe,
- Pracę w przyjaznym i pozytywnie nastawionym zespole,
- Szeroki dostęp do wysokiej jakości kosmetyków,
- Wspólne świętowanie dużych i małych sukcesów,
- Fundusz socjalny (dofinansowanie do wypoczynku, platforma kafeteryjna, karta podarunkowa na święta, ubezpieczenie na życie),
- Pakiet prywatnej opieki medycznej,
- I najważniejsze - atmosferę zaufania, odpowiedzialności, współpracy i uznania.