Główny Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referendarz
Główny Inspektorat Farmaceutyczny
ul. Senatorska 12
00-082 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Nadzór nad dokumentacją przetwarzaną w Urzędzie, w tym: doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją, przejmowanie i przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego (w systemie tradycyjnym oraz w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją), przechowywanie, zabezpieczanie oraz udostępnianie zgromadzonej dokumentacji.
- Inicjowanie zmian w regulacjach wewnętrznych dotyczących obiegu dokumentów oraz inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w komisyjnym brakowaniu.
- Przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego Archiwum Państwowego.
- Przeprowadzanie skontrum dokumentacji i prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej archiwum zakładowego.
- Przeprowadzanie kwerend archiwalnych.
- Porządkowanie dokumentacji w archiwum zakładowym oraz w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
- Wycofywanie dokumentacji z archiwum zakładowego.
- Prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego oraz w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
Warunki pracy
praca biurowa, przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w instalację klimatyzacyjną. Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe).
Budynek posiada windę osobową do transportu pionowego, nie posiada podjazdów dla osób niepełnosprawnych, ale jest wyposażony w transporter gąsiennicowy typu T09 "ROBY" służący do transportu po schodach wejściowych do budynku osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia pracy GIF mieszczą się na parterze oraz I i III piętrze budynku.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania oferty drogą pocztową decyduje data wpływu do urzędu. Przed złożeniem aplikacji prosimy o zapoznanie się z informacjami zamieszczonymi na stronie www.gif.gov.pl w zakładce Urząd - Ogłoszenia o pracy. Wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (22) 44-10-734 lub 735.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
1 rok doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów kancelaryjno -- archiwalnych
- znajomość struktury organizacyjnej urzędu oraz jego zadań
- obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu archiwizacji
- znajomość funkcjonowania systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
- komunikatywność
- umiejętność organizacji pracy
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopia dokumentu potwierdzającego doświadczenie zawodowe w obszarze archiwizacji dokumentówkopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu archiwizacjiDokumenty należy złożyć do: 2017-03-27
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu