Jeżeli interesuje Cię praca w firmie międzynarodowej (firma z branży energetycznej), w której wnikliwie dowiesz się, na czym polega wsparcie w rozwiązywaniu problemów sieciowych. Masz wiedzę w obszarze sieci lub podstawową wiedzę w tym zakresie, a dodatkowo znasz lub uczysz się języka francuskiego (mile widziane). Jesteś osobą dynamiczną i zdecydowaną, nie czekaj i prześlij swoje CV.
Obowiązki:
* Wsparcie użytkowników na całym świecie w rozwiązywaniu problemów sieciowych
* Analiza i dokumentowanie zgłaszanych problemów i awarii -- określenie nasilenia i wpływu zgłaszanych problemów i proces zarządzania incydentami
* Dostarczanie usług zgodnie z celami operacyjnymi zdefiniowanymi w Service Level Agreement
* Aktywne monitorowanie infrastruktury sieciowej
* Tworzenie i utrzymanie dokumentacji w narzędziu do zarządzania usługami
* Zastosowanie technologii zdalnego wsparcia i udostępniania pulpitu
* Obsługa i rozwiązywanie różnego rodzaju problemów związanych z siecią WAN/LAN
* Praca w trybie 24/7
Nasz Klient oferuje:
* Umowę o pracę
* Dogodną lokalizację biura w Warszawie
* Program bonusowy
* Bezpłatną opiekę medyczną
* Bezpłatne ubezpieczenie NNW ważne na cały świat i 24 godziny na dobę
* Dopłatę do nauki języka angielskiego
* Możliwość doszkalania się i robienia certyfikatów
* Dopłatę do różnych form aktywności fizycznej
* Program rabatowy na wybrane produkty
Wymagania:
* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość języka francuskiego (wszystkie poziomy od A1 do C2)
* absolwenci lub studenci trzeciego roku informatyki/telekomunikacji (preferowany profil sieci komputerowe)
* Doświadczenie na stanowisku wsparcia IT
* Kompleksowe zrozumienie technologii IT ze szczególnym naciskiem na sieci IP
* Możliwa praca w systemie zmianowym 24/7
Mile widziane:
* Doświadczenie z sieciami IP, z narzędziami do obsługi zdalnej
* Zdolność do samodzielnej pracy
* Certyfikat CCNA i lub inne certyfikaty Cisco